GolfBag Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Høyreklikk og last ned, bruk VLC til å vise filmen elns. Dette er en film om å ha det gøy på ski.. ikke nødvendigvis om å være god. Hva tror dere? Jeg er ikke ute etter å lage den perfekte filmen men kunne gjerne trengt litt tilbakemelding til neste gang. Er dette et greit resultat som første film jeg har laget? Brukte ikke mange timene.. Endret 30. mars 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 VLC er en god videoavspiller for den som ikke gidder å installere codecs osv... spiller det meste Finnes på http://www.videolan.org Du kan også bruke divX player, eller en hvilken som helst annen mediaavspiller som støtter divX codec. Lenke til kommentar
arnti Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 eg syns dette var ein veldig bra film til og vær første gang det vises igjen at dere har det kjekt på ski...det eineste som var litt dårleg var teksten, den var blitt litt kornete Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 eg syns dette var ein veldig bra film til og vær første gang det vises igjen at dere har det kjekt på ski...det eineste som var litt dårleg var teksten, den var blitt litt kornete Jeg er helt klar over det med teksten, skal nok endre den på neste film. Jeg merket ikke dette med en gang fordi det så helt krystallklart ut når jeg spillte det av på min 28 toms tv, men på datamaskinen som har en helt annen måte å sende video på ble teksten helt elendig. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Bare for å sitere det du skrev i en av de andre som har lagt ut filmen sin for kritikk: Komplimenter:- Kjekt å se at videoamatører legger opp filmene sine på nettet Mener du med det at DU er pro? Etter min mening er Andyax bedre til å lage filmer enn deg. Den skifilmen du laget, hadde jeg også fått til... Bare sånn.... Mulig jeg feiltolket det, men jeg forstod de... Endret 2. april 2005 av stian123 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Bare for å sitere det du skrev i en av de andre som har lagt ut filmen sin for kritikk: Komplimenter:- Kjekt å se at videoamatører legger opp filmene sine på nettet Mener du med det at DU er pro? Etter min mening er Andyax bedre til å lage filmer enn deg. Den skifilmen du laget, hadde jeg også fått til... Bare sånn.... Mulig jeg feiltolket det, men jeg forstod de... Ja du feiltolket det... og det forstod du veldig veldig godt. Jeg er nybegynner, noe jeg understreker i denne tråden. Patetisk og unødvendig kommentar som absolutt ikke gir meg noe konstruktivt å jobbe med. Jeg vil helst se at man holder seg for gode til å kommentere filmene mine viss man ikke har noen konkrete punkter å gi meg tips (tips ja, ikke dritt) om at jeg kan forbedre til neste gang. Likevel er dette en film du ser flere ganger, i motsetning til hans. Det kommer kun av kvaliteten på innholdet, ikke av redigeringen. Edit: Hvis du leser litt nøye ser du kanskje også at jeg gir han komplimenter for redigeringen. Uttrykket videoamatør er dekkende for alle de som lager filmer som de ikke tjener penger på. Og at jeg får se dem setter jeg veldig stor pris på, vi lærer av hverandre og blir underholdt. Det var i grunnen dette jeg ville få fram. Du trenger ikke å være bilingeniør for å kommentere kjørecomforten til en bil. Så viss du i personangrepet ditt mener at jeg ikke bør kommentere hans film så er jeg sterkt uenig. Endret 2. april 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Når spilte dere inn denne? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Når spilte dere inn denne? Påsken Trodde det kom frem i både tråden og filmen i og med at den heter påskefilm Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hmm... kanskje jeg er litt trøtt. Utrolig mye snø på bjørnestad denne påsken. Jeg var oppe lørdagen før palmesøndag og da var det fine forhold. Kan faktisk ikke huske å ha så mye snø så sent før. Endret 2. april 2005 av Skjalg85 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Det har sine årsaker: 1: påsken var tidlig i år 2: bakken er utbedret, elva er lagd i rør, grøftene er tildekket 3: det er produser MYE kunstsnø Men snøen tinte kjapt når det var så varmt så det var, måtte stenge på 1. påskedag. Fra 1.20 med snø til 40 centi på 5 dager. Endret 2. april 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg la merke til at bakken var blitt bedre ja. Helt på toppen var det gravt vekk en kul som du før måtte kjøre rundt, en del steiner fjernet. Snakket litt med han som driver der oppe og fikk litt info om framtidige planer og slik og hva som var gjort i forhold til i fjor. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg la merke til at bakken var blitt bedre ja. Helt på toppen var det gravt vekk en kul som du før måtte kjøre rundt, en del steiner fjernet. Snakket litt med han som driver der oppe og fikk litt info om framtidige planer og slik og hva som var gjort i forhold til i fjor. Ikke hør på han som driver der oppe, han har alt for luftige planer Eier ikke økonomisk sans. Men det er ikke tull at det skal skje noe nå i fremtiden, det skal jobbes enda mer om sommerene. Frem til i fjor sommer har det kun vært vedlikehold, og ikke utbedringer av bakken. I år blir det toalett, steinfjerning, utbedring av første kul i t-trekket, fjerning av småtre i bakken og fjerning av trær i terrenget (inkludert utbedring av den nye løypa vi har lagt ute i skogen). Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skal det virkelig bli vannklosett? Det tror jeg ike før seg prøver den Det jeg tror hadde gjort seg i bakken var at man slettet ut hele bakken slik at den blir mindre humpete "på ein måde". Tror den hadde trukket til seg flere mennesker da, siden det er så bratt og mulig å kjøre virkelig fort der hvis forholdene blir lagt til rette. Halfpipen burde også enten bli tråkket opp eller fylt igjen. Det er ingen vits at den er sånn som den er i dag. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 De har for tiden ikke utstyr/god nok tråkkemaskin til å lage halfpipe, og de har ikke ressurser til å produsere kunstsnø og lage den til heller. Det er de tidligere eierne som lagde den for 10 år siden ca. Bakken er faktisk ikke så humpete, det bare blir sånn når vi renner uten å tråkke for mye Ny tråkkemaskin er et must... kommer sikkert om noen år. Men for et lite skisenter som går på god vilje og dugnadsånd blir det ofte litt vanskelig, spes når det ikke får økonomisk støtte som de store sløserne lenger oppe i Sirdalen. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du trenger ikke å være bilingeniør for å kommentere kjørecomforten til en bil. Så viss du i personangrepet ditt mener at jeg ikke bør kommentere hans film så er jeg sterkt uenig. Selvfølgelig var det ikke det jeg mente.. Det var helle ikke noe personangrep. Men jeg forstod det som om du lekte proff med måten du skreiv den kommentaren på... Men som jeg også skreiv. Da misforstod jeg. Men det er tåplig av deg og si at man ser din film flere ganger enn hans. Min mening er at i filmen din blir det litt for mye av det samme... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Du trenger ikke å være bilingeniør for å kommentere kjørecomforten til en bil. Så viss du i personangrepet ditt mener at jeg ikke bør kommentere hans film så er jeg sterkt uenig. Selvfølgelig var det ikke det jeg mente.. Det var helle ikke noe personangrep. Men jeg forstod det som om du lekte proff med måten du skreiv den kommentaren på... Men som jeg også skreiv. Da misforstod jeg. Men det er tåplig av deg og si at man ser din film flere ganger enn hans. Min mening er at i filmen din blir det litt for mye av det samme... Er du frekkere enn flatlusa? Du kommer NOK en gang med personangrep ++ i steden for å kommentere filmen konstruktivt. Jeg skal holde meg for god til å si noe mer... kommer ikke til å svare på flere kommentarer fra deg. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ops, jeg har ikke komentert filmen nei Filmen var grei den. Jeg har fra før ingen erfaring fra videoredigering, men har sett et par andre hjemmesnekra filmer og denne var mye bedre enn de jeg har sett. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 må si jeg lo litt når den ene stakkeren trynet i elven, og på noen av de mer absurde busk-kolisjonene. Lenke til kommentar
Jola Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hei. Litt konstruktiv kritikk: Jeg syns filmen ble veldig langtekkelig. Noen av stuntene var bra og underholdende, men ikke i lengden. Det virker som den korte oppsummeringen på slutten av "Splitter pine" kun hadde den funksjonen å trekke ut filmen så den passet sangen. (ikke bra) Tror du godt kunne brukt 1/4 av tiden du brukte og fadet ut sangen, eller funnet et fint sted å bryte den. Noen av klippene stod opptil flere sekunder uten at noe skjedde. Kutt ned disse også. Klippene i denne filmen har som funksjon å underholde, og derfor er det dumt å trekke dem ut i det kjedsommelige. Ellers var det underholdende med en del av stuntene, selv om det ble litt mye. jola Endret 25. april 2005 av Jola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå