aspyr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg er på let etter en ny vifteløs chipsetkjøler. Er det noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Denne er bra. Har den selv, og kan ikke klage. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 takk for tipset, men har du noen mål på den? Litt usikker i og med at jeg har en shuttle, tror chipsettet er under den "braketten" der harddisker og dvd sitter. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Kanskje noen andre med en shuttle SB61G2V3 som har denne chipsetkjøleren? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Målene står på siden hos microplex. Kjøleribbe som erstatter kjølere (kjøleribbe m/vifte) til Northbridge chipset. Festes med 2 klips til hovedkortet. Dimensjon: 37x37x47mm. Vekt: 54 gram. Zalman har mer info her. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Oi, ikke helt våken nå. Beklager Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I og med at du har et Intel chipset, så vil ikke den der passe med mindre du har et par hull der, jeg kjøpte en slik selv og fant ut at den ikke passa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå