FranzJosef Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Greit med tester av lydkvalitet osv. Men en av de absolutt viktigste tingene er jo om det passer på hodet! Ikke alle gjør det, og hvordan kan man nyte musikken eller hva det er når de ikke føles komfortable? Var innom en elektronikk butikk og spurte betjeningen om jeg kunne prøve et par av Koss-hodetelefonene. Nei, det kunne jeg ikke. De måtte forbli i plasten! Da gikk jeg... Så da er det altså ikke mulig?? Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Håper (og vil tro) at dette ikke er tilfellet med forhandlere av beyerdynamic. Skulle det imiddlertid oppstå slike problemer, er det bare å ta kontakt med meg. Mvh Ketil Morstøl Norsk importør av beyerdynamic Tlf: 2276 2952 Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tror nok betjeningen på f.eks. elkjøp og expert er litt mer tilbakeholdne med slike ting. Går du på mer spesialiserte hi-fi butikker vil du nok få større mulighet til å teste produktet før kjøp. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 før jeg gikk til innkjøp av mine sennheizer hd 595 headphones så fikk jeg prøve dem =) dette var riktig nok på en hifi butikk =) hørte vel på dem i 2 timer før jeg kjøpte dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå