daffyd Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hei! Jeg har nå innsett at jeg pga familien aldri får spille den musikken jeg ønsker på det volumet den fortjener... Så nå har min "kjære" samboer klart å overtale meg til å selge mitt kjære stereoanlegg... (Eller iallefall deler av det...) Hva kan jeg forvente å få for følgende? NAD 216 - effektforsterker NAD 917 - forforsterker (+ tuner) Dali 909 - høyttalere Marantz CD-67 - cd-spiller (litt usikker på om jeg skal selge den eller ikke...) Høyttalere, forsterker og cd-spiller er kjøpt nytt i 1996, og 917'en ble kjøpt ny 1997. Og hvor er det greieste stedet for å selge slikt? (qxl? Jeg har aldri i mine 30 leveår solgt noe som helst brukt, så dette vil bli en ny opplevelse for meg...) Endret 30. mars 2005 av daffyd Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor mye kjøpte du det for da? Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 NAD er det alltids noen som vil ha, er mer usikker på Dali høyttalerne. 50% av nypris er alltid et godt utgangspunkt. Annonser anlegget på QXL så vil du kanskje få mer. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 NAD 216 - effektforsterker 2400krNAD 917 - forforsterker (+ tuner) 1000kr Dali 909 - høyttalere 3000kr Marantz CD-67 ?? Du burde selge separat! Hei,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå