HrSteen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Noen som har erfaring med webshops fra GB? har en kjenning som bor i Irland så tenkte å utnytte han litt såfremt fotoutstyr er billigere der. Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) På Foto.no finner du lenker: Velg Linker - Butikker - England. Her skal du finne lenker til 8 webbutikker. Har foretatt noen pris sammenlinkninger med noen av butikkene, uten at det falt i favør av den engelske kontra norske. - Såfremt du sitter hjemme i stua å handler Priseksempel på EOS 20D: Camras2U £960,- (inkl. 17.5% VAT) dvs. £817,- (eks VAT) = kr. 9729,- Med evt. norsk mva = 12.160,- en pris som er lik med XD. Endret 30. mars 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Planen var at jeg bestiller over nett til hans adresse og så tar han det med seg når han kommer til norge. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Planen var at jeg bestiller over nett til hans adresse og så tar han det med seg når han kommer til norge. Det må allikevel betales moms og toll av dette. Og du mister fordelene i den norske kjøpsloven (fem års reklamasjonsrett fremfor ett års garanti). Endret 7. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Det er jeg klar over, nå var det ikke snakk om at jeg handle for flerfoldige tusen. Tenkte alt fra batteri til softbox til mindre objektiv. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ok. TBSkippy nevnte 20D, så jeg ble nok litt farget av det Optikk og tilbehør kan det være smart å handle i utlandet, spesielt når man kjenner en som kan ta det med til hjemlandet for en. Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Noen som vet om noen av disse webshoppene i England kan levere til et hotell? Jeg skal til London i okt 2005, og kunne gjerne tenke meg å benytte sjansen til å bestille på nett, og det levert på hotellet der jeg skal bo. Evt. levert poste restante til postkontoret i Strømstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå