DoffeLoffe Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har en ZyXEL B-2000 v.2 router, men klarer ikke å koble til bærbare datamaskiner ved hjelp av de innebygde nettverkskortene deres. Det går greit hvis jeg bruker eksterne nettverkskort i dem eller med kabel, men burde jo klare å få til å bruke de innebygde. Har fjernet alle sikkerhetsinstillinger, men windows vil ikke en gang finne nettverket. Er det mulig å laste ned et program som kan styre de interne nettverkskortene slik at jeg slipper å bruke windows? Håper noen kan hjelpe meg her for dette er noe helt ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
DoffeLoffe Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvis du får koblet til med eksterne kort på de samme maskinene så høres det ut som det kan være driverproblemer. Er du sikker på at drivere er innstallert og at de er korrekte? Er det snakk om vanlige kort eller trådløse ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå