marcus Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 skal snart gå til innkjøp av en ny familie pc, er derfor ute etter noen forslag til hva jeg burde velge?? skal ikke bruke den til noen krevende oppgaver, kun internett, brenne cd/dvd'er, laste over bilder fra digitalkamera, musikk, word o.l har sett litt på denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...s_vartypes_text vil dette være et godt valg?? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er nok greit nok til dine behov. Uansett stritter så og si alt i mot og jeg klarer ikke anbefale denne. Den er veldig billig men også vanvittig kjip. Er dette din øvre grense er det vanskelig å finne noe bedre dessverre Men uansett.. Den klarer å dekke dine grunnleggende behov. Jeg får bare ikke håpe du ikke får lyst til å spille, eller gjøre noe som krever litt maskin etterhvert. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Er ikke jeg som skal bruke denne maskinen. Selv hadde jeg lagt i 2-3000 til å fått en mye bedre maskin. Men ettersom maskinen bare skal brukes til sånne småting er det vel like greit å ikke legge no mer penger i det?? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er ikke jeg som skal bruke denne maskinen. Selv hadde jeg lagt i 2-3000 til å fått en mye bedre maskin. Men ettersom maskinen bare skal brukes til sånne småting er det vel like greit å ikke legge no mer penger i det?? Jupp. Enhver ny maskin er i stand til å gjøre alt det du listet opp, så ingen grunn til å bruke en krone mer enn du må. a. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Den maskinen skal nok klare jobben den blir brukt til. Iallefall om det er bare de småtingene som er nevnt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå