trulsnobel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hva kan jeg gjøre for å få bedre kjøling for jeg tror det er det som er problemet! Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har du skikkelig kjøling i kabinettet, som i skikkelig luftgjennomstrømning? Kjølerne på grafikkkortene skal være bra nok til et uklokka kort, men om du skal klokke dem hardt så er det ofte at du må ha en bedre kjøler. PS: du dobbelposta om du ikke la merke til det Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du kan forsøke å sette et par vifter i kabinettet. Hvis kabinettet er dårlig ventilert, vil dette gjøre at komponentene blir varmere. Du kan også skifte kjøler på skjermkortet. Hvilket skjermkort har du, og hvordan er det med kabinettet (vifter)? Og hva er egentlig problemet du nevner? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Som stickyen/annonseringen i skjermkategorien sier, så hører ikke spørsmål om kjøling hjemme der. Flyttes til kategorien for luftkjøling. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 dersom du har lite i pci portene er en god ide og feste en 80mm vifte der til å blåse inn i kabinettet. gikk ned 5 grader på meg da jeg ellers har 4vifter Lenke til kommentar
trulsnobel Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 jeg har et som blåer rett i vifta på skjermkortet!!!jeg har til sammen 3 vifter i kabinettet!!! jeg har 2 i siden og en bak!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå