milkwood Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Lurer på to ting... 1. Hva kan man få får et pent brukt Creative inspire 5.1 5100 system? 300-400kr? Finner ingen sjapper som har det 2. Skal ha nytt 2.1 system til ca. 1000,- gjerne litt under. Finnes det et sett som er "the best". Eller er det hauger og lass og velge mellom. Har lest en del tråder om det nå, og virker på de trådene (husker ikke om de er gamle eller nye) at det er veldig sprett hva folk syntes. Noen som kan gi meg noen konkrete forslag? Gjerne gi meg f.eks 3 forslag. ett i 600/700kr klassen og et i 900kr klassen og et over 1000,- =) takker.. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hvis det er et 2.1 system du vil ha så er vel Altec Lansing ACS621 en sikker vinner... Har i allefall bestillt et slikt sett til meg selv, etter å ha blitt overbevist av Altec Lansing høytalerne som er på pc'n til muttern/fattern..... Gleder meg som en gal....... Høytalerne som er på pc'n jeg sitter ved nå er av typen Altec Lansing VS4121, de spiller bedre en selv de dyreste 2.1 systemene fra Logitech & Creative. Består av 2 x 0.5" diskanter, + en 3" eller 4" mellomtone (den klumpen bakpå liksom) + en kraftig 6.5" subwoofer... Stilige og spiller som f.... Endret 30. mars 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Logitech Z-2300 2.1 skal vist være bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå