Lasse Ma Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har tenkt å ha to OS på maskinen, en til spilling og en til daglig bruk. Dette for å ikke ha masse programmer kjørende i bakgrunnen når jeg spiller. Derfor ønsker jeg meninger om hvilket OS som vil egne seg best. 98/me bruker mindre ressurser mens 2000/XP er mer stabile(?). OS til daglig bruk vil være XP. Kom med meninger og tips! Mvh Lasse Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg bruker XP til spill og det funker helt supert! Servicepack 2 er installert! Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 XP til spill. Kanskje en moddet 2003 server installasjon hvis du har råd og er powerbruker. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Så det vil ikke gå glattere med ett eldre OS med tanke på at de krever mindre ressurser fra pc'n? XP har jo integrerte funksjoner som jobber i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skru av diverse unødvendige ting så fungerer XP meget bra. Ta en titt innom "start->kjør->services.msc" og skru av de du ikke trenger. Du finner mer informasjon om de forskjellige services på f. eks. google. Kan også være en fordel å fjerne effekter, bakgrunnsbilder osv i selve GUI. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Programmer som nLite kan brukes til å fjerne ting du mener er unødvendig i en windowsinstallasjon. Kikk også innom denne siden for mer informasjon om xp installeringstweaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå