SUPERJANNE Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 6630 min har jeg nå et problem med. en person på kontaktlista i telefonen sender sms, kommer ikke navnet fram, bare nummeret...? jeg har slettet det og lagdt til det flere ganger. navnet kommer ikke opp uansett hva jeg gjør! dette begynnte plutselig og det er bare en person som blir sånn. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skjedde det samme med min tlf, en S700, igår. 2 kontakter som det bare kom opp nummer og ikke navn på. Tok å lagret den som back up på pc (overførte med bluetooth til outlook), så sletta jeg kontaktene og så overførte jeg dem igjen, og da virket det. Vet ikke om det finnes noen annen måte, men dette virka iallefall :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kansje du har lagret det nr. på to forskjellige navn på telefonlista? Hadde samme problemet en gang Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 hei, helt sist på lista sto det nummer lagret uten navn ja.... takker! fiksa seg dette ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå