TST Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Sam Fisher er tilbake. Med seg har han sin faste følgesvenn, det alltid tilstedeværende mørket. Som alltid når Sam er i aksjon så er sniking det som redder verden i Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg må innrømme at jeg var relativt skeptisk til en så kjapp oppfølger etter Pandora Tomorrow, men heldigvis var min bekymring ubegrunnet. Var jo egentlig ikke en grunn til å være skeptisk. PT ble utviklet av Ubisoft Shanghai. Utviklingen av SPCT ble gjort av Ubisoft Montreal som da startet med utviklingen kort tid etter det første spillet. De hadde god tid til å utvikle teknologien og gameplayet bak SPCT. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg må innrømme at jeg var relativt skeptisk til en så kjapp oppfølger etter Pandora Tomorrow, men heldigvis var min bekymring ubegrunnet. Var jo egentlig ikke en grunn til å være skeptisk. PT ble utviklet av Ubisoft Shanghai. Utviklingen av SPCT ble gjort av Ubisoft Montreal som da startet med utviklingen kort tid etter det første spillet. De hadde god tid til å utvikle teknologien og gameplayet bak SPCT. Jo, jeg var skeptisk. Når et spill kommer så tett opp til sin forgjenger, spiller det ingen rolle om de hadde ulike utviklere eller ei. Hvis spillene er for like eller du har forgjengeren friskt i minne, kan du oppleve at spillet fremstår som en direkte og uoriginal fortsettelse. Dermed kan du risikere en kjedelig spillopplevelse og spillet vil ikke vise seg som den unike perle det er. Heldigvis er ikke dette noe problem, og min skepsis er som skrevet i omtalen borte vekk. Endret 30. mars 2005 av mcgroven Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette trengte jeg å høre, virkelig! Jeg var redd alle mine timer med venting var forgjeves. *glede seg til co-op med lillebror* Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gleder meg virkelig til å få spille dette Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jo, jeg var skeptisk. Når et spill kommer så tett opp til sin forgjenger, spiller det ingen rolle om de hadde ulike utviklere eller ei. Hvis spillene er for like eller du har forgjengeren friskt i minne, kan du oppleve at spillet fremstår som en direkte og uoriginal fortsettelse. Dermed kan du risikere en kjedelig spillopplevelse og spillet vil ikke vise seg som den unike perle det er. Heldigvis er ikke dette noe problem, og min skepsis er som skrevet i omtalen borte vekk. Joda, det skjønner jeg. Jeg mener at PT kom ut for å holde interressen til Splinter Cell oppe, slik at ventetiden på CT ikke ble for lang. Pga. dette fikk Ubisoft Montreal tid til å bringe inn nytt og friskt materiale til CT. Men nok om det Gleder meg iallefall til å spille igjennom enda et Splinter Cell spill, de tidligere titlene har fenget meg og det virker som om dette faktisk slår de to andre på de fleste områder! Endret 30. mars 2005 av TCi Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Venter fortsatt på PC versjonen skal komme i posten. Har spilt demoen om og om og om og om igjen . Uten tvil det råeste stealth spillet. Fra første splinter cell så la det Metal gear Solid i skyggen . Jeg bare håper MGS kan noengang greie å få til halvparten av det splinter cell gir spillerne og det er frihet til å gjøre hva du vil hvor du vil ! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette her MÅ eg skaffe meg. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg elsket 1'ern, men synes Pandora Tomorrow ble altfor nært og likt. Men det ser bra ut dette og er et spill som anskaffes så fort jeg er ferdig med Brothers in Arms. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Sterkt av Splinter Cell: CT. Det har ikkje berre vert du som har vert skeptisk til dette spillet i.o.m at det kjem så kjappt etter PT. Tenker meg PC versjonen kanskje får litt bedre graffik enn Xbox versjonen eller kva trur dere? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Sterkt av Splinter Cell: CT. Det har ikkje berre vert du som har vert skeptisk til dette spillet i.o.m at det kjem så kjappt etter PT. Tenker meg PC versjonen kanskje får litt bedre graffik enn Xbox versjonen eller kva trur dere? PC versjonen tar ibruk nyeste pixel shader versjon så ja det blir seende mildt sagt litt bedre ja Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Og du får vel tilgang til AA of AF som du ikkje får på Xbox? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Og du får vel tilgang til AA of AF som du ikkje får på Xbox? Ja, det gjør du. Men husk på at karakteren for grafikk må ses i forhold til det formatet som blir anmeldt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jada. Dagens PCer har jo bedre "Hardware" enn ein Xbox. Så det er eit godt poeng det du seier der. Så Splinter Cell: CT har ganske god graffik i forhold til maskina spillet spilles på? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 takker for review gamer . den var veldig bra. gleder meg bare mer nå 1 dag igjen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fekk ikkje så bra inntrykk av spillet gjennom Gamespot reviewet men når eg leste her blei eg glad. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 takker for review gamer . den var veldig bra. gleder meg bare mer nå 1 dag igjen Bare 1 dag? Ah, dette spillet er forhåpentligvis snart i mine hender! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det hadde vært fint å få vite hvor lang tid du brukte på å klare spillet. Er det store forskjeller på pc og xbox versjonene av spillet? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det hadde vært fint å få vite hvor lang tid du brukte på å klare spillet.Er det store forskjeller på pc og xbox versjonene av spillet? Nei, graffiken er litt bedre på Pc versjonen men det seier seg sjølv. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det hadde vært fint å få vite hvor lang tid du brukte på å klare spillet.Er det store forskjeller på pc og xbox versjonene av spillet? Brukte vel ca. 13-15 timer på spillet, uten å haste igjennom det. Den eneste forskjellen mellom versjonene på Xbox og PC er grafikken, så vidt jeg har oppfattet. Kommer tilbake med karakterer for PC senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg