theyoytoy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei alle sammen, på mandag fikk jeg to ny hdd'er, en WD 250GB og en Seagate 300GB. WD'en virker helt fin, men har litt problemer med Seagaten. Nå det er litt litt traffikk på den flytter noe over på den og prøve å se på en film som ligger på den, så henger det seg og etter en liten stun kommer: Delayed write error, windows can't save....... Noen som har vært borti et slik problem før? Har en Thermaltake Silent Purepower 680W Strømforsyning, så jeg tror ikke at det er strøm problemer selv om jeg har 7 hdd koblet til. Burde jeg prøve Seagaten på en annen IDE-kanal? Takk for all hjelp, Robert Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Når man får sånne sære feilmeldinger ang. harddisker, så er det ofte IDE-kabelen det er noe galt med. Prøv å bytt den. Hvis dette ikke hjelper, så kjør Memtest86 for å sjekke at det ikke er minnet som ødelegger. Hvis IDE-kabelen og minnet er OK, så er det nok harddisken det er noe galt med, dessverre. Sist i rekka for slike problemer kan man vel si er hovedkortet, så test gjerne harddisken på en annen kanal ja, før du sikkert kan si at harddisken er problemet. Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Etter 3-4 timer med testing fikk jeg til. Virker som det noe pin problemer. Virker helt fint nå, men klarte å ta knekken på vifte styringen mens jeg holdt på. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Håper du får fiksa viftestyringa også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå