PineApple Loverboy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Når jeg skrur på PC'en kommer jeg ikke lenger enn til hovedkort skjermen, før den starter på nytt igjen, og igjen og igjen og igjen. Hva er gæernt? What to do? Hjelp! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Koplet i alle kabler som skal koples til da? (sjekk manual for å være sikker) Prøv og start maskinen med kun hk, cpu og vga da, hva skjer da? Prøv og clear cmos (bios minne...) Lenke til kommentar
PineApple Loverboy Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ja alle kabler er koblet til den ville bare plutselig ikke starte. Hvordan clear'er jeg cmos (bios minne...)? Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Med en jumper på hovedkortet i nærheten av cmos batteriet.. Se i manualen for hovedkortet ditt.... Lenke til kommentar
PineApple Loverboy Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 HD var fucka så den er sendt til rep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå