B4stian Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Finnes det? (Er ikke ute etter en ulovlig og snuskete side, er dette i grenseland av hva som er lov så bare slett posten.) Endret 30. mars 2005 av datating Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hm.. Husker det var noen i Stavanger-området som hadde en slik side tidligere, men husker ikke helt. Vet ikke hva www.politiet.net har av slikt. Jeg pleier bare å være litt ekstra oppmerksom om jeg møter en (helst hvit) Nissan Primera eller en Ford Mondeo (begge stasjonsvogn), som gjerne har mange antenner på seg.. Edit: UP prøvde seg vel også med Volvo V70, men de var vel for ustabile i høy fart, så tror ikke det finnes så mange V70 sivilbiler.. Endret 30. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg vet iaff at her i Arendal har alle politibilene, både de uniformerte og sivilbilene KZ-skilter. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Her i Skien er det i hvert fall disse: Hvit Nissan Primera GT stv Grønn Chrysler Stratus Mørk grønn Land Rover Freelander Og en mørk Peugeot 405 sedan... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Okey, noen som vet hvordan de er i Tønsberg da? Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Grunnen til at mange biler er KZ-registrerte er vel fordi firmaet som klargjør politibiler ligger i det området. finnes flere KZ-registrerte biler her i Trondheim også. Noen sivilbiler fra trondheim som jeg kommer på: Sølvgrå impreza med 2stk 1000metere i grillen mørk blå impreza, ganske ny burgunderrød Renault Laguna stasjonsvogn sølvgrå primera sedan p11 1 grønn, 1 mørkerød og 1 sølv primera stasjonsvogn (lenge siden jeg har sett disse) tar jeg ikke helt feil har de en (eller flere) V70 også. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er i hvert fall en sølvgrå og en svart V70 sivil politi i Trondheim. Har sett den sølvgrå huke inn fartssyndere, hehe.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Askøy har bl.a en sølvfarget Nissan Primera av ny type. Syns også jeg har sett en Focus og Peugeot 406. Lykke til.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 I Skien har de også en grønn Primera sedan... (fant ut det i stad, på den kjipe måten!!!) hehe Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noen som har oversikt over Oslo da? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) På Andøya har de følgende politibiler Ford Mondeo 97mod Koksgrå: (sivil) ingen duppeditter på den, går ikke fort heller 6000Kr der gitt, men de innrømte selv at jeg dro ifra dem tror den har en 2.0 115hk Toyota Avensis 01mod Olivengrønn: (sivil) (har ikke sett den på en stund) denne har en 1,6 på på 110hk Endret 31. mars 2005 av zandro Lenke til kommentar
lødda Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen sivilbila i Trondheim http://home.no.net/erikhl/Sivilbila.html Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) lødda: Den kz-regga mondeoen har jeg ikke sett på nesten 2 år. Tror nok den har blitt bytta ut Husker før, da var de ofte ute med mondeo'n og passa på i helgene.. *edit: tror jeg har bilde av noen sivilbiler som mangler på sida (di?), skal se om jeg finner noe Endret 18. oktober 2005 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) I asker og bærum er det ihvertfall: Mørk blå Ford Mondeo stv. Sølv Audi A4 sedan Rød (?) Saab 9-3 sedan Rød Peugeot 406 stv. Blå Peugeot 406 stv. Edit: Også har eskortetjenesten X5 4.4, men de stopper neppe andre biler når de svinser etter krompens xc90 Endret 19. oktober 2005 av Hefla Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har sett en mørk Ford Excursion i Akershus. Lenke til kommentar
BondeMaster Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (dette er ting jeg ikke har funnet ut men har hørt) I egersund begynner skiltet på den ene med 1 og går oppover lett slik som 234. Den andre har det helt likt men begynner på 2 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Edit: UP prøvde seg vel også med Volvo V70, men de var vel for ustabile i høy fart, så tror ikke det finnes så mange V70 sivilbiler.. 3920738[/snapback] Men altså.. Hvorfor er det da så mange uniformerte V70er da? De er vel like ustabile med og uten den ekstra dekoren? Lenke til kommentar
henrikjah Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 By the way på KZ skilter. KZ er biler som er registrert i horten, for horten har norges største(eneste?) produksjon av utstyr til politibiler. Ferno Norden Liste over sivile politibiler i Horten og bilder kommer straks Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Simarud stasher også opp en del politibiler, de holder vel til i Ski? Leste litt på simarud sine sider og fant dette NRK radio m/CD spiller og politisamband er integrert i dashbord, original dashbordløsning med høyt design.Sånn vil jeg også ha i bilen Lenke til kommentar
henrikjah Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Simarud stasher også opp en del politibiler, de holder vel til i Ski? Leste litt på simarud sine sider og fant dette NRK radio m/CD spiller og politisamband er integrert i dashbord, original dashbordløsning med høyt design.Sånn vil jeg også ha i bilen 5051718[/snapback] www.vbknordic.no/produkte/politibi.html Tror de jobber mer med interiør og lager hull i dashbordet på bilene Men jeg vet jo ikke da Edit: Næmmen, vbk er også i horten! snakk om smørøyet for politi! weeehoo Endret 24. oktober 2005 av henrikjah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå