Gå til innhold

Gode kombinasjoner av 2 klasser?

Anbefalte innlegg

Er det noen komboer av 2 klasser som fungerer bedre enn andre? Evt ikke fungerer så bra?

Jeg liker druiden min. Sammen med rogue-kjæreste er vi et kickass team. Siden vi kan snike oss rundt, og begge kan gjøre skade på avstand, så funker vi bra sammen. Og han gjør sine skadekomboer, mens jeg står bak og healer det jeg kan + slenger opp noen debuffs.

Andre bra kombinasjoner?

Kirikiri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på situasjonen, vil tro dere sliter hvis dere puller mer en to creeps, og mister kontrollen. Siden dere bare er en healer.

Komboen Priest & Shaman er i vaffal min favoritt. Shaman er tanks, mens Priest kan heale. Puller vi for mange creeps, har vi Stun (Tauren ability) og Fear (Priest spell) dette gir oss mer en nok tid til å områ oss og sørge for at vi får overtaket igjen. Hvis alt allikevel skjærer seg, har begge resurrect!

Lenke til kommentar

Mye som fungerer, men de fleste duoer har en healer. Jeg liker best å teame med prester og druids (siden de er best til å heale). Er imidlertid en større fan av trioer. Tank, dmg dealer, healer.

Endret av Munch
Lenke til kommentar
Kommer helt an på situasjonen, vil tro dere sliter hvis dere puller mer en to creeps, og mister kontrollen. Siden dere bare er en healer.

Sliter hvis de puller mer en _to_ creeps? Tar jo greit to creeps alene jeg da (er druid), så skjønner ikke hvorfor to stykker skal slite med 3-4 creeps heh.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Det er som regel en som overlever en dårlig pull, og det er ikke meg. Det er den snikete rougen som er noen levler høyere, og som har sprint og ninja vanish. Men litt avhengig av mob, så klarer vi 3, noen ganger 4. Jeg klarer å håndtere 2 hvis de er ca min level, selv om jeg har veldig lite HP igjen da...

Kirikiri

Lenke til kommentar

Skal man være seriøs og greier så er vel kanskje en kombinasjon av en dmg dealer og en healer best, men det kan være litt kjedelig. Det som er kult er når to warriors går sammen og hugger løs med 2-H våpen for maks skade hehe...heale kan man gjøre når fienden ligger død. Det gjelder da her å ikke få for mange fiender mot seg hehe. Det må bli slik som tyskerne var så god på..nemlig Blitzkreig!!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Jeg er nesten konstant tema med en rogue, og vi to sammen er en meget dødelig kombinasjons. Kansje ikke fordi at akuratt fordi denne kombinasjonen er den ultimate, men fordi vi kjenner hverandre meget godt, og svært sjeldent går på en smell. Begge to har gode muligheter for aggreo kontroll og svært høy dps. Mangler healing, men med heavy mageweve så gå det også ganske bra. Enten så healer vi oss selv innimellom slagene, eller så healer den ene den andre mens han slåss. Mellom meg, dyret mitt og roguen så skal det mye til får å knekke oss, en 4-6 mobs i samme level som oss har sjeldent sjangs.

Lenke til kommentar
Det er som regel en som overlever en dårlig pull, og det er ikke meg. Det er den snikete rougen som er noen levler høyere, og som har sprint og ninja vanish.

Vel.. druid har jo "dash" på cat-form... så hvis du har nok mana til cat-form, så kan du løpe litt du og. Har brukt den selv en del ganger hehe ;)

Lenke til kommentar
Det er som regel en som overlever en dårlig pull, og det er ikke meg. Det er den snikete rougen som er noen levler høyere, og som har sprint og ninja vanish.

Vel.. druid har jo "dash" på cat-form... så hvis du har nok mana til cat-form, så kan du løpe litt du og. Har brukt den selv en del ganger hehe ;)

Ikke så lenge siden jeg fikk den (lvl 26?), men har brukt den noen ganger nå. Det hjelper veldig bra. :) Det kjipe er selvfølgelig å få en eller annen treghets-spell på seg, så man "mister" de første 5-6 sekundene. Da kan det være for sent. :(

Lenke til kommentar

Priest og Warrior

Priest og Paladin/Shaman

Priest og Druid (i bear form)

Priest og Hunter (funker greit kun pga Pet)

Rouge og Druid

Warrior/Paladin/Shaman og Rouge

To spellcasters sammen funker dårlig da en av de kan dø veldig lett.

I pvp er det noe helt annet da Priest er høyt hatet av alle og alle dreper presten med en gang for å forhindre heal. Da er det nokk best med Paladin og Paladin Eller Shaman og Shaman

Lenke til kommentar
Skal man være seriøs og greier så er vel kanskje en kombinasjon av en dmg dealer og en healer best, men det kan være litt kjedelig. Det som er kult er når to warriors går sammen og hugger løs med 2-H våpen for maks skade hehe...heale kan man gjøre når fienden ligger død. Det gjelder da her å ikke få for mange fiender mot seg hehe.  Det må bli slik som tyskerne var så god på..nemlig  Blitzkreig!!

Er det noe jeg har ikke fått med meg den siste timen i WoW verden, når ble en warrior damage dealer ? :roll:

Mage + Warrior = elendig kombinasjon. Jeg som Mage (lvl50) får mer aggro en en lvl 55-58 warrior med to fireballs + fireblast etter hverandre hvis det er bare to. Derfor er det nyttig å lære seg sin rolle som Mage i store grupper og små, nemlig å skade "rett", men ikke for mye.

Mage + Warlock = ypperlig

Mage + Shadowpriest = ypperlig

Mage + gnerelle tanks (hunter, warrior etc) = Magen tar selvmordsgank.

Dette er en kombinasjon av 2 stk. I større grupper er det helt annerledes.

EDIT : Glemte selvsagt å si at Mage + Mage = overkill. Stå på hversin side av mob og caste samme spells, mob'en vet ikke hvor han skal løpe engang :)

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...