lilfire Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei har satt opp en dc hub, men lurte på hvordan jeg kunne legge inn en script. feks: man skriver \vits så får man en popup med vitser... el andre komandoer.. MVH lilfire Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis det er Yhub så lager du bare en fil i "texts" mappa der hvor programmet er innstallert, og så tar du "reload textfiles" i programmet... Filen skrives i ren tekst, ingen koding. Hvis det er YnHub, PtotaX eller noe slikt må du enten inn i programmet for å legge inn kommandoer. Husk, det er lettere å få hjelp hvis du spesifiserer HVA du trenger hjelp til og hvilke programmer osv det er Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 hmm bruker yhub, kankje det var litt relevant og ha med ... hmm skjønte ikke det helt.. lage en *.txt* som kalte test. "reload textfiles" testa /test skjedde ikke noe er vel noe mer jeg må gjøre? Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) prøv +test og sjekk at du har lagt den i riktig mappe (tekstfiles i yhub mappa eller noe sånt) du kan og skjekke de filene som ligger der fra før, du lærer mye av dem Endret 31. mars 2005 av oaeide Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 okey var +test takk... men kom ikke som popup kom i mainchaten.... og en ting jeg tenkte at vis man skrev feks +test så ble man redirecta til en annen hub.... MVH lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 okey har ynhub nå... har ikke funnet ut hvordan jeg kan få en til å bli redirecta til en annen hub med feks +main takk for all hjelp mvh lilfire Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) du kan bruke dc klienten din (dc++ el.l.) til det. høyreklikk en bruker i userlist, og velg redirect user(s). Endret 4. april 2005 av oaeide Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 det vet jeg, men er det ikke en komando som kan gjøre det? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 finnes det ikke en sånn komando? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvis du skal ha skikkelig script hub så anbefaler jeg å bruke ptokax. Funker supert til meg bare å laste ne ferdige script, redigere ting som bot-navn osv.. åsså legge dem i mappa scripts Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bruk Ynhub, den er enklest. For usercommands (det du leter etter) gå til ynhub.stabilt.se. der finner du alt du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå