galaxeez Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Finner ingen plass hvor jeg kan kjøpe chieftec dragon DA-01 medium\high-tower på nettet. Vil ha det svart, finner bare med sølv. Noen som vet hvor deet er mulig og få tak i enten medium eller full tower av chieftec DA-01 black ?? TakK;) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De hadde det faktisk på "Binders" (ikke nettbutikk) for en måned eller to siden. Prøv bruktbua! 800,- elns. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Såvidt jeg vet, så er disse tatt ut av produksjon, så du er heldig hvis du finner et originalt. Hvor er det du har funnet et i sølv? Prøv bruktbutikker/netshop`s, som Okay foreslår. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Itbutikken får inn en ladning med kabinetter ca. 14 april. https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?land=45&land=47 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Finner ingen plass hvor jeg kan kjøpe chieftec dragon DA-01 medium\high-tower på nettet. Vil ha det svart, finner bare med sølv. Noen som vet hvor deet er mulig og få tak i enten medium eller full tower av chieftec DA-01 black ?? TakK;) Har to helt nye MIDI-tower med PSU her hjemme, send PM...... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Miditower og Fulltower. Disse er støydempa, men det er jo bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå