//tr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei =)jeg er en ivrig gutt som driver å lærer om data!Jeg vil lære meg hver eneste del i pc`n!men først å fremst vil jeg vite hva nøyaktig et hovedkort er!Vet jo litt da... men vil lære mer åmer å mer... kan noen komme med en bra forklaring som jeg kunne forstått godt... ..fint om noen ville svare Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei Ja, med den innstillingen der har du funnet deg rette hobby'n! Min erfaring er i alle fall at jo mer jeg lærer, jo mer ydmyk blir jeg overfor det faktum at jeg bare ikke har sjangs til å kunne ALT. En pc er jo fysisk sett forholdsvis enkel, og det tar ikke så lang tid og lære seg hva de forskjellige komponentene gjør, og grovt sett hvordan, men så kan man begynne og fordype seg i de enkelte deler, og da blir det etterhvert fryktelig mye. Og det aller morsomste er at om du noen gang kommer i nærheten av å kunne det, så er det kommet en ny teknologi så alt du har lært er ugjyldig Men ja, hovedkort er kort sagt det som alle delene i en pc kobles sammen med, det er den delen som sørger for at de forskjellige komponentene kan kommunisere. Anbefaler deg og begynne med å lese litt i Guidene her på Forum, de er helt fra nybegynner til ganske avansert. Start med denne; Hovedkort guide Lykke til Lenke til kommentar
//tr Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 hei Takk for det svare!det var jo kjempe bra setd å lære seg jo! Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå