tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har nettopp kjøpt et Thermaltake Shark og fant ut etter jeg installerte mitt K8n NEo HK at undersiden av spdif kontakten (loddepunktet) kommer borti den utagbare hovedkortplaten. Er dette farlig? Lenke til kommentar
galaxeez Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 KAN være, men det spørs jo om den fører direkt til hk. Hadde jeg vært deg så hadde eg fikset det på en eller annen måte, eller legge noe under. For plutselig kortslutter greia. Good Luck Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette kan være farlig, det beste er å bare klippe/file vekk den kanten. Da skal det ikke være noe problem Har hørt andre har gjort det. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 jeg klarte å dytte hk litt bak så loddepunktet kom bak kanten på brettet, tror det er 0.5 mm klarering. Kan noe bli ødelagt viss det blir kortslutning? Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 jeg har skaffet kortsluttninger mange ganger. men slipper fra det med skrekken kommer an på hvor det kortslutter. en kortslutning til psu'en skjer det ikke noe med. men hovedkort er skummlere, kort sluttninger på hovedkort er noe av de vanligste skadene som rammer et hovedkort tror jeg ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ein kortslutning kan alltid ødelegge noko, og sørg for at hovudkortet er montert trygt føre du vurderer å sette spenning på. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Fatter ikke at de lager så dårlige hk plater da? MSI K8n Neo er jo ikke så uvanlig da.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det går vel bra med elektrisk isolasjonsteip på HK isteden?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå