CinToX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ok, så jeg trykker "Prt Scr" imens jeg ser på Robbie Williams Live At Knebwort (ja, har orginal dvd ) Når jeg åpner enten mspaint eller Photshop CS og kopierer inn der så blir bakgrunnen svart.. Forsalg!? Takk takk Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://www.boumchalak.net/content/view/19/40/ Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Eller enda enklere: Høyreklikk på skrivebordet - Egenskaper - Innstillinger - Avansert - Feilsøking, for så å stille maskinvareakselerasjon helt ned. Da kan du ta skjermskudd med PrtScr som vanlig. Endret 30. mars 2005 av SilverCRX Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tar du screenshot mens filmen går? Lenke til kommentar
que Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bruker du Media Player så høyreklikk i vinduet, velg options, og så fanen Performance. Inn på advanced og velg vekk "overlays". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå