Zerohour911 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har fått dette problemet, kommer meg ikke inn på mobilen, kan jeg fikse dette selv eller må jeg gå til forhandleren? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Så vidt jeg husker er det en tastekombinasjon du kan ta for å resette mobilen ved oppstart. Husker ikke denne koden, men det er det vel noen andre her som gjør..? Hvis det ikke virker må du nok levere inn mobilen så den kan få oppgradert firmware. Verste mulighet er at skjermen er fysisk skadet, og at du selv må betale hvis du er skyld i skaden. Men mest sannsynlig bare en liten firmware-oppgradering eller formatering så er den tilbake i form. Lenke til kommentar
Zerohour911 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Leverte den til rep. , kosta 400 spenn for å fixe, jeje Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Så vidt jeg husker er det en tastekombinasjon du kan ta for å resette mobilen ved oppstart. Husker ikke denne koden, men det er det vel noen andre her som gjør..? For ordens skyld: *#7370# er koden for å resette en Symbian (iallefall S60) til 'ny'. Endret 5. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå