Oracel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tok dette bildet den kvelden vi feiret 60års-dagen til fatter, er ganske fornøyd med "stemningen" og blandingen av lys. Hva synes dere? Lenke til kommentar
rogers Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Beklager, men dette var ikke så veldig bra. Bildet er alt for mørkt, motivet er ikke spesielt interessant og månen lager for kraftige reflekser i objektivet. Men det positive er at verandaen danner en fin linje innover i bildet, som leder øyet til skogen og himmelen. Jeg tror bildet ville fungere bedre om du kuttet bildet like under verandaen. Månen er fortsatt fin og rund, så her er det bare å prøve på nytt. Bruk lengre lukkertid med kamera på stativ for å få litt lysere bilde neste gang. Roger Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Bildet er tatt med F2.8 og 15 sek, hvilket er maks for mitt kamera. Jeg skal dog vurdere å gå til innkjøp av flomlys til neste fotosession på gårdstunet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå