lorgeny Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvordan skal jeg flytte over mine kontakter fra min 3650 til min D500? Hva er enkleste vei....? En måte jeg ser det er å sende en og en kontakt over BT...noe som tar meget lang tid.. En annen måte er å kopiere fra kontaktene på 3650 til sim-kort, men jeg finner ikke noen meny for dette..( bare alternative å kopiere fra sim-kort TIL telefonminne, men ikke motsatt) Er det noen som har vært i samme situasjon? Takker for hjelp.. mvh Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Enkelt og greit. Synkroniser først din 3650 med dataen via bluetooth. Da blir alle kontaktene overført. Så synkroniserer du din D500 med dataen og alle kontaktene blir overført Lenke til kommentar
lorgeny Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Med hvilket program? Pc Suite? Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Med hvilket program? Pc Suite? Feks Outlook express eller Microsoft Outlook??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå