Beop Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bestillte meg enn kjekk liten mp3 spiller fra ei nettside her for 3 uker siden. Har fremdeles ikke fått spilleren, og butikken har heller ikke fått den inn på lager. Jeg la i dag merke til at spilleren har gått ned 500 kr i pris. Vil jeg måtte betale de 3000,- som var prisen når jeg bestillte, eller vil jeg få betale de 2490,- som den koster nå? Har jo tross alt ikke motatt noe produkt ennå. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 det enkleste er vel å bare avbestille, og så bestille på nytt? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Mail eller ta en telefon - de er kanskje så "firkanta" at prisen din blir prisen som ble brukt når du la inn ordren - 3K. Har de xx spillere ventet inn xx er en annen løsning å slette ordren og bestille en ny, "problemet" kan være at en da begynner "bakerst i køen" og alle som kommer er ordre på alt nå - så en må vente på neste parti. "Snakk" med leverandøren de kan ha bedre "svar" enn dette. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 I utgangspunktet er avtalt pris gjeldende - men du kan jo alltid si at du vil benytte deg av angreretten å sende den tilbake. Koster penger både for deg og de. Hvis de ikke går med på lavere pris er det jo bare å sende den tilbake - mp3 spiller veier jo ikke mye. Husk at du må hente den på postkontoret først - ikke bare la den ligge der uavhentet. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Avtalt pris er gjeldene, enten de setter opp eller ned prisen. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Da får jeg i såfall avbestille for så å legge inn igjen akkurat samme bestillinga... Koster meg bare ett par tastetrykk så... Sendte en mail først for å høre om de er villige til å gi meg spilleren for 2490,-, får se hva dem svarer i morra. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Creative Zen Touch 40GB ble satt ned fra 3 flak til 2490 på Komplett ja, rett etter at jeg hadde bestilt den, meg -> Sony Ericsson K700 som jeg også kjøpte hos Komplett ble satt ned fra 2890 til 2350 like etterpå, meg: Jeg har vanligvis ikke noe i mot nedsetting av pris, men de kan vel for F vente litt etter at jeg har kjøpt den.. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg er sikker på at Komplett ville være villige til å legge inn et filter som gjør at prisene ikke senkes før det har gått 2 måneder hver gang du bestiller en vare. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hehe! Nå har jo aldri datautstyr vært kjent som noen kjempeinvestering. Man må nesten bare regne med konstant prisfall. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis man skal ha noe nytt innen elektronikk er det aldri lønnsomt å kjøpe noe nytt, siden prisene bare faller og faller... Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jepp, man betaler ofte noen hundrelapper for å være utålmodig og få godsakene tidlig.. Alle dere som er forarget over at prisene går ned kort tid etter at dere har fått utstyret - dere kunne jo bare ventet de få ukene.. Når det gjelder trådstarter: Så lenge webshopen ikke har fått inn varen ennå kan du vel bare kansellere bestillingen din? De store som mpx, psdata og komplett m.fl har vel ihvertfall den muligheten svjv. I det øyeblikket varen er til plukking er den allokert til deg og teknisk sett må du da bruke angreretten, men fram til den tid er det som oftest ikke noe i veien for å trekke seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå