Ghost Tulsa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jeg og en kompis sliter med å finne hverandre på vårt lille mininettverk Jeg greier å finna han, og det han deler, men han greier ikke finne meg og det jeg deler. Han har ms home, og jeg har ms profesional. Noen som kan gi meg en liten guide på hvordan vi kan få dette til? Edit: Jeg kan kopiere fra min maskin, gå inn på hans delte dokumenter, lime inn der. Han kan ikke gå inn på noen av mappene jeg deler for å plukke ut det han vil Endret 30. mars 2005 av Ghost Tulsa Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Sjekk etter om du har gitt riktig tilgang på din PC. Du kan ha deaktivert gjeste brukeren. Dette kan føre til at han ikke får lest noe ifra din PC. (Jeg tror det har noe med rettighetene som er satt i din PC.) En ting du kan prøve er og sjekke sikkerhets rettighetene dine på mappen(e) du delere. Høyreklikk på mappen -> sikkerhet. Hvis det ikke er listet opp sikkerhet må du skru av "simpel fildeling". For å skru av dette; Verktøy -> Mappealternativ -> Vis -> Helt nederst omtrent, fjern haken for "simpel fildeling". Jeg vil også anbefale deg å prøve "//<PCNAVN>" og se om du finner den da. Siden han kan kopiere av deg regner jeg med at det ikke er noen feil med IP oppsettet. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå