Gå til innhold

Hente fram tapt data

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fikset pcen til min mor for ørtende gang, men det oppstod et problem. Ettersom hun sa at alle programmene hennes var virket greit slettet jeg backup mappen min nå 1mnd senere og selvfølgelig kommer hun dagen etter jeg gjør dette og sier at det er noe gale.

Jeg lurer på hvordan jeg kan hente opp denne tapte dataen. Er snakk om 3mnd med regnskap som lå der og er det mulig å hente dette fram igjen?

MVH, Preben pluss mamma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 ting: det ble sletta i går faktisk. Når jeg regner litt på datoen. Jeg har ikke insallert noe etterpå.

File Scavanger - standar program til winxp? (edit: hva heter det programmet på norsk? har wpnorks)

Endret av O_neal
Lenke til kommentar

Må si meg imponert av file scavanger!

Lett og bra program til å hente fram tapt data!

Ellers så var det feile filer jeg fant, men jeg hadde en liten snau anelse om at det var feil. Men men, da har jeg hvertfall fått svar på mitt spm.

Takk så meget for raske svar! :)

Lenke til kommentar
http://www.snapfiles.com/get/filescavenger.html

der kan du lasta d ned =) hvis det bare var igår du slettet det så tror jeg nok du skal klare å få det fram igjen :) hvis du evnt. har noen andre spm angående programmet eller noe send meg en mail på [email protected] så hjelper jeg deg gjerne

Det fungerte ikke fordi jeg ikke har lisens eller fullversjonen. Jeg vet dette ikke er lov å spørre om, men er litt krise ettersom mamma må gjøre all regnskapet på nytt. Jeg har ikke tilgang til mirc el, men om noen kunne kontaktet meg på msn - [email protected] og hjulpet meg ved å finne en kode som jeg kan bruke.

Takk!

Lenke til kommentar

Tørrfisk og O_neal

Ja det går fint med Easy Recovery Professional, men det er et relativt kostbart program.

Uansett, jeg kan hjelpe dere med det hvis det er ønskelig....no charge (kun porto).... DVS; dere må sende lagringsmediaet til meg ...mail meg.

mvh

Pål K.

Lenke til kommentar

Tørrfisk

Ingen hake!

Dette er ikke vår normale greie, for å si det slik, men jeg er i veldig godt humør om dagen ;)

Siden vi har utstyr til å gjøre det, og alt ligger klart (siden vi selv nettopp har gjort dette med vår egene krasjede HD, og et av våre CF kort for en tid tilbake)

Jeg vet hvor forferdelig frustrerende det kan være å miste slike data, så jeg føler med dere, og tenkte jeg kunne være litt snill mot dere to da :-)

Så det er ikke noen hake, men vi er heller ikke IBAS, og greier på ingen måte å gjøre underverker (lese helt ødelagte disker), men hente frem data som ikke er ødelagte skal vi få til for deg.

mvh

Pål K.

Endret av pxp.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...