andreas76 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har nettopp brent to VCDer som jeg ikke får spilt av. D vil si, i WinDVD kommer den i gang og filmen spilles, men i bolker på ca 0.2 sec og 30 sec "ventetid". PCen henger seg opp som fa**, og jeg har ikke noen gammel PC, så jeg skulle tro dette skulle gå greit. Har ingen problemer med DivX og annet filmformat. Er det noen som har vært borti samme problemstilling? Er det ny codec som må til, eller må jeg ha en annen CD-ROM å spille den i, eller brenner jeg med feil metode? Bruker fireburner med Plextor 40X brenner, og disc at once, close CD på opsjoner. Håper noen kan hjelpe meg her Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 har egentlig ikke peiling, men WinDVD høres ut som noe billig møkk som følger med windows. hvis jeg har rett, prøv PowerDVD (det kan du kanskje gjøre uansett) Lenke til kommentar
Erra Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Har du innstallert Via 4in1 driverne..? Har opplevd noe lignende som løste seg ved å innstallere dem. (Windvd er forresten helt kurant..bra prog, bruker d selv) [ Denne Melding var redigert av: Erra på 2002-07-01 21:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå