North*Man Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Var litt uheldig da eg skulle ordne noe i dataen her forleden. Vet egentlig ikke hvordan eg fikk det til men på en eller måte klarte eg å stikke en 80mm vifte opp i min Blue Orb skjermkortvifte…det var først da eg tok til vett å skrudde av maskineriet. Da eg skulle rebote var skjermen svart. Det høres ut som systemet starter på vanlig måte. prøvde å bytte til et S3 Trion PCI skjermkort men med samme resultat.Siden det er et asus a7v h-kort har det ikke lysdioder som forteller hva som er galt. Tror det han være h-kortet som er svidd for når eg drar ut stikkontakten og setter den inn igjen så starter ikke viftene et sekund slik de pleide å gjøre før...Noen som har et forslag eller er det bare å bestille et Asus KT266a ? [ Denne Melding var redigert av: North*Man på 2001-11-20 20:03 ] [ Denne Melding var redigert av: North*Man på 2001-11-24 21:16 ] Lenke til kommentar
blackice Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg ville prøvd å restarte biosen hvis du ikke alerede har gjort det. Dette gjøres ved å flytte på en jumper på MSI, men på asus vet jeg ikke, men det står sikkert i instruksjonsboka. Hvis ikke plukk ut strømkabler og så plukker du ut batteriet, deretter trykker du inn power (jeg gjør alltid det) for å utlade kondensatorer og greier. Deretter setter du alt tilbake igjen som før og prøver på nytt. [ Denne Melding var redigert av: blackice på 2001-11-20 18:48 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Før du prøver Blackice sitt forslag kan du nøye deg med å skru av og på selve strømforsyninga med av/på knappen som du (antageligvis) har bak på PSUen. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Asus A7V kort har en spesiell egenskap.. Som ikke alltid er like hyggelig.. De pleier å "cold boote" når man overklokker osv.. Prøv å still inn instillinger på hovedkortet, for prosessoren, og sett opp volten til 1.825 eller noe der... Når du har stilt alle dipswitchene vil det fungere igjen.. Lenke til kommentar
bakkus Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Så kommer vi igjen til mitt ubesvarte spøsamål: Hvordan endrer man Vcore på et asus a7v? Lenke til kommentar
North*Man Skrevet 24. november 2001 Forfatter Del Skrevet 24. november 2001 har prøvd å dra ut alle kortene for å se om biosen detecter at det ikke er noen kort tilkoblet. for å se om jeg får warning fra pc speakeren.men får ikke klarsignal eller warning,så jeg tror ikke biosen starter opp i det hele tatt. Skal prøve å gjøre det DeeTee sa ,men du var litt uklar. kunne du forklare litt nærmere ,bl.a. innstillingene til multiplyeren osv osv. _________________ Don't Forsaken if u don't mean it! [ Denne Melding var redigert av: North*Man på 2001-11-24 22:09 ] Lenke til kommentar
sega Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hvis du har vært meget uheldig så har du svidd CPU'en... :smile: Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Da ville det kommet noen forferdelige bipe-lyder fra pc-speakeren :smile: Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 forferdelige?.....verste jeg noen gang har hvert borte i! Høres ut som en katte som ikke har spist på en uke :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå