Pepsi Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvilken mobil hadde dere valgt? Motorola V620 til ca. 1800 + mva eller en V635 til 2600 + mva?? Vet at V635 er en helt ny og bedre telefon, men duger en V620 like bra? Noen som vet om disse telefonene er veldig store og tunge? Får ikke sett de før, da de ikke selges i Norge. Så det blir å kjøpe usett. Takk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ingen av dem er særlig store, da begge er på ca. 85 ccm. V635 er tyngst, med sine kraftige 124 gram. V620 er "bare" 115 gram. V635 har mange fordeler. Den har EDGE, den har megapikselkamera, den har støtte for minnekort, den har bedre batteritid, bedre ytterskjerm... Om dette er verdt prisforskjellen får rett og slett være opp til deg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vet ikke om jeg misforsto eller om du ikke har sett disse telefonene i det hele tatt? Specs er vel å finne på motorolas hjemmesider, tenker jeg. På engelsk regner jeg med, men det kan jo de fleste. Hvis du er ute etter noen brukererfaringer har vi en motomann her på forumet. Han har testet mange motofoner gjennom tidene. Tror ikke jeg skla nevne navn, men han har mange telefoner. Søk åp forumet, kanskje er du heldig. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Vet ikke om jeg misforsto eller om du ikke har sett disse telefonene i det hele tatt? Specs er vel å finne på motorolas hjemmesider, tenker jeg. På engelsk regner jeg med, men det kan jo de fleste. Hvis du er ute etter noen brukererfaringer har vi en motomann her på forumet. Han har testet mange motofoner gjennom tidene. Tror ikke jeg skla nevne navn, men han har mange telefoner. Søk åp forumet, kanskje er du heldig. Det stemmer. Jeg har aldri sett telefonene fysisk nei, det er litt dumt. Er litt problematisk når det ikke er noen butikker som tar de inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå