Gå til innhold

Hjelp til valg av trådløs hdd


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en trådløs harddisk. Hittil har jeg kun tittet litt her og der... Ville vært fint om noen med egne erfaringer hadde giddet å skrive noen ord. Andre tips og kommentarer er selvfølgelig også velkomne.

 

Harddisken skal brukes med IBM's X40 (snart X41(når den omsider kommer....)). Selve harddisken trenger ikke å være portabel, den blir stående under senga. Lydnivå spiller er rolle, og jeg vil minst ha 100GB. Vet det finnes noen kombinert løsninger med både hdd og router, det trenger jeg ikke - kun harddisken. Fint om den støtter USB penner, men ikke noe must.

 

All hjelp og tips mottas med åpne armer!

 

 

Aleksander L.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oops! Beklager... :blush:

 

Er en stund siden jeg leste den testen...

 

 

Dersom du ikke finner trådløs harddisk, så kan det jo være et alternativ å bygge seg en egen server med trådløst nettverkskort, spesielt dersom du har trådløst nettverk allerede.

 

Problemet blir da å få den så stille så mulig. Og så blir det jo en del dyrere...

Lenke til kommentar
oops! Beklager... :blush:

 

Er en stund siden jeg leste den testen...

 

 

Dersom du ikke finner trådløs harddisk, så kan det jo være et alternativ å bygge seg en egen server med trådløst nettverkskort, spesielt dersom du har trådløst nettverk allerede.

 

Problemet blir da å få den så stille så mulig. Og så blir det jo en del dyrere...

Det blir for voldsomt! Vet at det finnes mange trådløse hdd og trådløse kabinetter - men jeg trenger litt hjelp til å finne en som fungerer skikkelig!

Lenke til kommentar

Har sett på den - virker som et godt alternativ. Blir vel vanskelig å gjette seg til hvordan den vil fungere med x41...

 

Prisen lå på ca.900kr.. hva må jeg gi for en harddisk som passer inn i den? 4200rpm eller 5200rpm, rundt 200BG?

Endret av Lanes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...