Gå til innhold

Hva sier dere til denne 32" crt-philipsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PHILIPS 32PW6408 er ikke noe bra TV.

Du burde heller kjøpe ett Panasonic-TV, vet ikke hva du skulle ha linket til egentlig, men du har nok linket feil.

Fordelen med Panasonic kontra Philips sine er at de ikke drar hele bildet ut på widescreen, kun sidene, slik at senteret blir bevart. Philips drar fra midten og ut, slik at hovedpersonene i bildet blir bleikfeite, hehe :)

Ville gått for dette TV'et TX32PM11F

Da vil du bli ordentlig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Hei igjen. Takk for svar, men hva med den tv'en er det som er så ille? Prisklassen er litt for høy for en fattig student som meg, men jeg er villig til å bøye meg til 6000kr maks. Så derfor denne, også en philips (som jeg har hørt er meget flinke på tv'er), hva sier dere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Flyttes til riktig kategori.

Får vel også nevne at jeg har den Panasonicen som nevnes oppe i tråden og er knallfornøyd. På de rette plassene, koster den kun 6k. Kostet opp i mot 11 før.

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil er det der et Ikea bord?

hehe, er prikk lik det jeg har ;)

Når det gjelder tv'en så er de så og si prikk like.

Du kunne like godt kjøpt 6408 av meg inklusive tvbord for 4000 :p

Men OT, du hadde ikke gått glipp av noe om du hadde kjøpt 6408 istedenfor.

Lenke til kommentar

Riktig det, ikea-bord, passer perfekt. Meget fornøyd med tv'en så langt, var selvføgelig å tittet i butikken først, og 6408 hadde meget god bildekvalitet sammenlignet med en rekke andre modeller i samme prissjikt. Nå gjenstår det bare å finne en løsning slik at jeg kan plasserer tv'en og pc'en til bruk sammen med mine logitech z-5500 samtidig, så får vi se opplevelsen blir noe bedre ;)

PS: La til et til bilde for dere kikkere!

post-198-1112737954_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...