eUnaas Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har stadig problemer med at programmer slutter å svare. hva skyldes dette? Er det oftest software som skaper krøll, eller hardware? jeg kjører ofte mange programmer samtidig, kan det ha noe ned saken å gjøre? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det eneste jeg kan komme opp med er det at 256 er alt for lite ram. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Ta en kikk på hvilke prosesser som bruker mye CPU. I W2k gjør du dette i "task manager". Har ikke prøvd XP, så det kjenner jeg ikke til. 256 MB er nok ikke for lite RAM, her er det heller noen prosesser som kjører. Hvilke situasjoner oppstår problemet i? Hvilke program opplever du dette oftest i? -yummy- Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 21:44, Rafael skrev:Det eneste jeg kan komme opp med er det at 256 er alt for lite ram. ops, har glemt å oppdatere den. 512 ram nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå