Gå til innhold

Headset til jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke se teit ut og ha mic er to ting som kræsjer, men kan hvertfall anbefalle deg noen headset uten mic, de leverer noen med mic også dog..

 

Sennheiser, velg et i din prisklasse, alt fra disse er av topp kvalitet og det er hvor mye penger du legger inn i produktet som bestemmer hvor topp det blir:)

 

www.sennheiser.com

 

www.microplex.no selger for Sennheiser i Norge, det gjør vel også www.komplett.no .

Lenke til kommentar

Trur nesten du må spørre henne om hu vil ha lukkede eller åpne...

Noe som ser pent ut, og man kan vandre rundt i på gata eller noe som er mindre pent men veldig bra.. :whistle:

 

Så sp.målet blir, er design det viktigste eller pris.. Vi kan sikkert ramse opp 100-vis av veldig bra headset, så da må man begrense seg med pris..

 

Har selv AKG, ser ikke så bra ut, men lyden er bra... Men dette er STORE ørevarmere, noe jeg ikke anbefaler til alle.. Mest til folk som liker å sovne foran pc`n og trenger sovepute...

Lenke til kommentar

Så hun vil ha kule headset, med god lyd og god mic, som ikke er for store, men sånn passe, og ikke koster mer enn 400kr...

 

Ring meg hvis du finner noen. Inntil da, så ville jeg sikkert prøvd icemat'en... Sitter selv med Beyer Dynamics DTX 900, og digger lyden, men tipper at det blir litt i det dyreste laget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...