JanSaxhaug Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe et headset til dama mi og er ikke helt sikker på hvilket, men dette er kravene og jeg håper dere kommer med fine forslag: - skal ha mic - ikke se teit ut - god lyd til lytting av mp3 - være behagelige å ha på Sånn, give me your best shot! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ikke se teit ut og ha mic er to ting som kræsjer, men kan hvertfall anbefalle deg noen headset uten mic, de leverer noen med mic også dog.. Sennheiser, velg et i din prisklasse, alt fra disse er av topp kvalitet og det er hvor mye penger du legger inn i produktet som bestemmer hvor topp det blir:) www.sennheiser.com www.microplex.no selger for Sennheiser i Norge, det gjør vel også www.komplett.no . Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette skulle vell dekke alle behov Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Trur nesten du må spørre henne om hu vil ha lukkede eller åpne... Noe som ser pent ut, og man kan vandre rundt i på gata eller noe som er mindre pent men veldig bra.. Så sp.målet blir, er design det viktigste eller pris.. Vi kan sikkert ramse opp 100-vis av veldig bra headset, så da må man begrense seg med pris.. Har selv AKG, ser ikke så bra ut, men lyden er bra... Men dette er STORE ørevarmere, noe jeg ikke anbefaler til alle.. Mest til folk som liker å sovne foran pc`n og trenger sovepute... Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Sennheiser PC150 synes jeg har drit rå lyd. http://www.sennheisercommunications.com/pr-pc150.html Hvem skal se på dama di når hun har headset på`? Anyway, disse ser bra ut oxo! KH Lenke til kommentar
cozmic Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 har selv Sennheiser pc150, og de fungerer veldig bra til musikk og utmerket til IP telefoni og spilling. Om de ser bra ut for andre bedømme.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Her bør du nesten vise dama litt forskjellige alternativer. Selv om vi her på forumet synes noe er fint, så er det ikke sikkert dama di synes det Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 De skal ikke være for store og ikke koste så mye over 400,-. Små hendige med god mic og god lyd er vel det hun ser etter... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Så hun vil ha kule headset, med god lyd og god mic, som ikke er for store, men sånn passe, og ikke koster mer enn 400kr... Ring meg hvis du finner noen. Inntil da, så ville jeg sikkert prøvd icemat'en... Sitter selv med Beyer Dynamics DTX 900, og digger lyden, men tipper at det blir litt i det dyreste laget... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De skal ikke være for store og ikke koste så mye over 400,-. Små hendige med god mic og god lyd er vel det hun ser etter... Hmm... hva med Sennheiser PC140 da? Det er det samme som PC130 og PC150, men det er semi-lukket og neckband. Koster 495 kr. på elkjøp. Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ja, tror jeg går for PC140... de var ikke så verst. Har selv PC150 og er ganske sikker på at Sennheiser leverer kvalitet Lenke til kommentar
klmno Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 KOSS Porta Pro, mangler mic da, kan jo kjøpe det seperat da vel. koster ikke mange kronene. Databutikken.com 301,- Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kan du definere teit? Nei kva trur du han meiner med teit Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Noe slik?(som klmno foreslår) Iallefall de styggeste jeg vet om Endret 30. mars 2005 av Gree9 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ser det er nokon som synest design trekker ned på Koss PortaPro i produktanmeldelser. Synes designet er veldig tøft eg. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nakshop selger denne til kun 3900. God lyddemping. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gå til skulen med den der tilkobla mp3en. Jau ser det foran meg. :!: Lenke til kommentar
Haii Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hahaha for en latterlig hjelm :!: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ideel hjelm for Flight-sim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå