tommy_sn Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei! Hvis man setter et kn fgilter i en Mazda 6, 1.8 med 120 hk, vil manda merke no forskjell på ytelse og lyd, eller er dette oppskrytt? Tommy! Lenke til kommentar
trra Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) På lyd, litt ja. Om du merker noe på effekten varierer fra bil til bil, men ikke forvent deg så veldig mye, skal "kjenne" godt etter for å merke det. Endret 29. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er ikke merkbart, bare på lyden slik traa sier Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er ikke merkbart, bare på lyden slik traa sier Det er vel alt ettersom hvilken bil en har. Jo større motor, jo mer merker du det, spør du meg.. Det er vel en grunn for at det blir montert på diverse "sjukbiler".. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De går vel ofte på merker som K&N, green cotton airfilter og andre sånne merker ja... Bare se på den (husker ikke navn på bil) demobilen/veldig nedklistra K&N bilen... (sort og gul hvis jeg ikke husker helt feil) Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 stor forskjell om du monterer filter-kit eller bare filteret. Jeg får KN kit til min med inntak som bygges ned i fangern. Dette gir 15-20 hk bevist på min bil på dyno. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 stor forskjell om du monterer filter-kit eller bare filteret. Jeg får KN kit til min med inntak som bygges ned i fangern. Dette gir 15-20 hk bevist på min bil på dyno. Hvilken bil ? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) stor forskjell om du monterer filter-kit eller bare filteret. Jeg får KN kit til min med inntak som bygges ned i fangern. Dette gir 15-20 hk bevist på min bil på dyno. Dette har jeg vansklig for å tro. 15-20 hk bare ved å sette inn kn kit? Er det snakk om en 6 liters motor eller? :!: Endret 2. april 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) 15-20hk.. det skal jeg se før jeg tror, du leste en test, husker ikke hvor.. der testa de åpent luftfilter(tror det var KN) på biler både med og uten turbo, og det var marginale forskjeller.. har en 2.3 20v med utvendig luftfilter(type jamex), tviler på om bilen går noe bedre av den grunn, men, rå lyd! Endret 8. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du tenker på Audi 5'ern, så burde du merke forskjell... En av de bilene som det øker effekten mest på Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 vel.. kan legge til at vitara 2l tdi gjør bedre med king drangon filter, spesielt i oppoverbakker i tynn luft med henger. Der merkeres det best. Filteret bør renses ofte! Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kjenner en som har en Peougot 605 (tror det var 605) diesel. Han monterte ett åpent filter (husker ikke type,mulig det var K&N). Han merket forskjell,snakk om ca 15 HK mer (ikke målt). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hvis du tenker på Audi 5'ern, så burde du merke forskjell...En av de bilene som det øker effekten mest på er Audi 5'ern ja.. Endret 10. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå