kunka Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har glemt passordet til min bruker. Jeg prøver å fjerne eller bytte, men da må jeg huske det gamle... så jeg har et problem. Trenger svar ganske fort. Takk. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 du har sikkert en administrator konto eller gjest konto som du kan prøve og logge deg inpå,hvis ikke du har glemt de passordene å.. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er på adminstratorkontoen jeg har bytta passordet. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hmmm.... Jeg gjorde samme feilen en gang,bare med en annen bruker...så jeg gikk inpå administrator og byttet.. Så da vet jeg ikke hva du må gjøre, enten reinstalle windows elr høre med noen andre! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Start maskinen i "Sikkerhets modus" (Trykk F4 eller F8 eller noe med f-tastene) da skal de komme en konto som heter "Administrator" med bilde av en frosk eller noe! Da kan du fjene passordet uten og måtte skrive inn det gamle (Som du ikke husker)! Er kjent med dette problemet! Lenke til kommentar
kunka Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Takk. Endret 29. mars 2005 av Sundelin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå