sete Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 jaja, nok en gang har komplett.no steget prisen på RAM, og akkurat den Ram'en jeg har bestilt da! crucial pc2700 256MB fra 665,- ---> 828,- hmm, trudde at prisen først gikk opp på sensommeren.. uflaks.. :sad: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det er ingen fasit på når prisen synker eller faller. Kommer helt an på markedet, etterspørselen og produksjonsstatusen Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 ja, alle overklokkere og crucialfans må krysse fingrene eller håpe på en liten hendelse i verden nå... kom igjen..! vidar :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei gutter ville bare si at den norske kronen er sterk nå og dollaren er kun 7.50 nå,så om en stund vil vi her på berget merke at prisene burde gå ned på grunn av at kronen er sterk. Kjetil Lenke til kommentar
Johan Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Vi får håpe det. Venter i spenning Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-07-02 12:23):dollaren er kun 7.50 nå Så lav? Blir billig og handle fra utlandet da. Kanskje jeg har råd til de høytalerne jeg har sett på siden 4september ... Kan da håpe. Lenke til kommentar
Ole_bob Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 prisene kommer av at etterspørselen på ram har explodert og dermed for lite ram på markedet, (underproduksjon) les http://www.itavisen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå