Lapette Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Tok dette bildet på hafjell i påskeferien, meg som hopper og gjør en tailgrab, synes det var stilig med solen og videre, jobbet litt med farger i PS, men ikke mye. Kritikk takk Endret 29. mars 2005 av Lapette Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Nå vet ikke jeg helt hva man skal se etter i bilder, men jeg må si dette var et meget stilig bilde. Jeg likte det. Endret 29. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Utrolig tøft! Ser ut som et sånn Pro bilde Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Takk! Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Glad i snowboard selv, og må si at jeg ikke ser hvor høyt du hopper. Kunne fått med hoppet eller no. Eller et flott bilde... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Et bra bilde ja Står selv på snowboard og skateboard. Eneste som er dumt med snowboard og skateboard bilder, er at man ikke kan ta bildene selv, hehe. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg synes egentlig solen ødela noe av bildet, den ble vel dominerende, så jeg skulle gjerne ha sett ett bilde uten solen, og skulle ønske det var mer høydefølelse av hoppet og mer fart i bildet. Synes dessverre ikke dette bildet ble noe ekstraordinært. Endret 31. mars 2005 av stoners Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Står selv på snowboard (lagt opp skateboard), og prøvde meg på noen bilder for noen år siden. Det er absolutt ikke lett å få det til å se bra ut, det synes jeg du har klart bra her Det eneste som kunne vært bedre må være trikset Hadde du f.eks. hatt det samme bilde hvor du er midt inni en rodeo e.l. så hadde dette blitt helt knall! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Meget skarpt og fint bilde. Personlig ville jeg beskåret det litt. Synes det er litt mye luft rundt selve objektet. Men ellers så er bildet som sagt meget fint. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Et bra bilde ja Står selv på snowboard og skateboard. Eneste som er dumt med snowboard og skateboard bilder, er at man ikke kan ta bildene selv, hehe. Oh! Har hatt det problemet selv.. De som jeg står sammen med er skkkelig dårlige til å ta bilde. Frøver å ta bilde av dem, men det blir stygt siden de ikke kan noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå