DarkStarr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Skjønte ikke alt jva du sa der.Hva skulle jeg med den tanken som er markert med rødt på bildet? Er den bare tiol å fylle på vann med. og så kan man ta den bort? jaja, jeg brukte den ikke en gang jeg....men man KAN! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Trenger man det, Må man. Er det bedere? Lenke til kommentar
JimE Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er lettere og fylle på vann med den tanken (kommer jo ann på om den er lettere tilgjengelig da). Og nei du trenger den ikke. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Nå har jeg henta Tt BW på posten. :!: Koblet sammen alt. Nå venter jeg på at de 12 timene skal gå Gleder meg til å sette det inn i pc'n, og se hvordan forskjell bw er mot den cpu-kjøleren jeg fikk med da jeg kjøpte cpu'n. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå har jeg henta Tt BW på posten. :!: Koblet sammen alt. Nå venter jeg på at de 12 timene skal gå Gleder meg til å sette det inn i pc'n, og se hvordan forskjell bw er mot den cpu-kjøleren jeg fikk med da jeg kjøpte cpu'n. 12timer er jo ikke på timen, bare ett tidspunkt som er satt for at man skal skjønne at det er viktig å teste utenfor Jeg har aldri latt sett stå lenger enn 6timer, men det er meg da Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Nå har jeg testet BW i 12 timer, og det har ikke vert noen lekasje. Så nå skal jeg sette det inn i pc'n. Men jeg lurer på hvilken rekkefølge de "H" platene skal vere i. Det er to som er av metal ( eller noe sånt) Den ene skal oppå blokka, Og den andre skal helt underst, under HK Men det er to tynne "H" plater som ser noe plastikk lignende, hvor skal du inn i det hele? Og de er glatte på den ene siden og ikke like glatt under. Og det er en som er litt tykkere og av et mykt stoff. Er det noen som han tegne opp hvordan jeg skal sette alle disse "H" platene sammen. Da hadde jeg blitt kjepe glad! Endret 3. april 2005 av Radi Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Metall H---tynn glatt H plate---myk h plate---hovedkort---CPU---CPU blokk---metall H Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 æsj da tok jeg de to motsatt. altså den tynne mot hovedkortet... men spiller det noen rolle egentlig? jeg tror man bare kunne driti i den tynne jeg.... Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 En trenger den tynne til å isloere, men så lenge den er montert _mener_ jeg det skal gå bra Vær venlig å si meg i mot om noen mener noe annet! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 kan ikke tro at den tjukke leder no strøm.... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Du setter tanken oppe, for å slippe å tømme det grønne opp i pumpa, og ja, du kan faktisk tømme det opp i pumpa, bare vær forsiktig da du skrur av lokket på det, du skjønner når du ser den. Det er ikke nødvendig med den tanken, det er tynn plast, så jeg bruker den ikke, men sånn som alle sier, så er ikke jeg seriøs, og ivhertfall ikke intresant. Det er som oftest lettest å lese litt i boka som kalles manual, som følger med settet først. Endret 11. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå