Småfix Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har tenkt til å lage hull til plexi glass i toppen av Kabbinettet mitt. Har tatt av toppen og merka opp, men hva er beste og enkleste metode på å få dette bra? Har testa litt på andre plater, men blir stygt og ujevnt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ei fin holsag klarer det med brukbart resultat, stikksag funker òg, dog det er lettare å få det skeivt. Ei list er i alle tilfeller anbefalt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dremel skal vist være veldig lett å lage fine hull med, anbefaler deg uansett å bruke maskeringstape, og tegne på den hvos du skal sage. Lykke til! Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 bruk stikksag med fine tagger. det går bra det, enklere en du tror, men ta deg god tid. jeg greide kuttingen fint men å få på listen var mitt store problem hehe Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dremel skal vist være veldig lett å lage fine hull med, anbefaler deg uansett å bruke maskeringstape, og tegne på den hvos du skal sage. Lykke til! Dremel er nok det desidert beste verktøyet til denne jobben ja Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Flyttes til case-mods-kategorien Lenke til kommentar
xcase Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dremel skal vist være veldig lett å lage fine hull med, anbefaler deg uansett å bruke maskeringstape, og tegne på den hvos du skal sage. Lykke til! Dremel er nok det desidert beste verktøyet til denne jobben ja for uten hullsag muligens Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Om du har manko med hullsag så kan du jo bare bore hull rundt og file litt da.. Det jeg må leve med inntil videre! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 joda glisevask's forslag fungerer greit om du ikke har annet... er en del jobb thou :/ Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 jeg klarte det ganske bra med stikksag og slipte til runde hjørner med dremel jeg;) ganske fornøyd !! takk for all hjelp! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 bra du fikk det til har du bilde? Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Jada, jeg har bilde vettu! Se og lær Her er det steikendes brae resultatet ;D Endret 2. april 2005 av Småfix Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Nei jeg tror ikke det. Jeg prøvde å bruke elektrisk høvel å slipe ned kantene rundt plexi glasset sånn at plexi glasset og overflata fluktet, sånn at det ble jevnt, men det viste seg å ikke være enkelt med så stort verktøy. Så jeg vet ikke hva jeg gjør. Jeg bruker nagler til å feste det med hvertfall! Skal lakke den i morra så kan få lagt ut et bilde da. Kanskje putte inn en vifte senere, men ikke med det første hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå