Nauz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 okay skal gå rett på sak. en venn av meg sa at det var usunt for pc en at katodene sto på heletiden. så han hadde de kun på på lan og sånt. men stemmer dette.? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 UV katoder skal skade plast, så i teorien er det skadligt for kretskortene (hk,skjermkort OSV.) men det tar ca 20 år før plasten blir ødlagt av UV. så jeg tror ikke det er noe skadligt har selv hatt UV katoder på i 2 år nå, ingen problemer enda. NB! dette er jeg ikke heltsikker på om stemmer Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror nokk det er mest usunt for katodene å stå på hele tiden. De som vill slutte å virke først Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De fleste slår jo PCen av om natta, og da tror jeg det ikke er noe problem. Men gidder ikke være redd for å slå på katodene, for så lenge jeg har den PCen jeg har nå vil jeg ikke merke noe forskjell. Så jeg anbefaler deg bare å slå dem av om natta, men ellers tror jeg virkelig ikke det skal være noe som helst problem! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå