Eulogy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå må dere huske på at han er Acer Ferrari fanboy, og for sånne så er det Ferrari eller ingenting. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ja, men så er 1557 stort sett den dårligste pc-en som finnes Slikt tull trenger vi ikke. er av de beste spør du meg da men.... Dette er også feil, selv om det er din personlige mening. Men jeg kan være enig i at den ser ut til å gi god uttelling for pengene når man ser priser og specs fra diverse nettbutikker. om Tunra, Whitebox, Komplett.no, Netshop++ Hadde Bruket 1557 modellen til barebook Det har vel med tilgjengelighet å gjøre. Det er vel ikke alt for mye å velge mellom når det gjelder produsenter av barebooks. De du nevner har valgt Aopen sine modeller, mens Komplett har valgt MSI. Synes forresten enkelte Elkjøp-maskiner (Packard Hell) minnet sterkt om MSI410. Zepto har vel brukt Mitac tidligere, hva de gjør nå er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Pacard Bell er jo Compaq, og de er ikke bra bærbare, har en på skolen og det er bare tull og kødd med den... AOpen er vel den levrandøren som faktisk selger mest Bærbare vil jeg tro på sag av barebooks i 1557 moddellen:) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er Packard Bell dårlig fordi dere har EN pc på skolen som ikke er helt ålreit? Jaha. Her i europa selger vel AOpen ganske bra. Men ser ikke så mange som har AOpen bærbare i Usa. Der er det vel mer Uniwill og Asus som er mer populært vil jeg tro. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Pacard bell har ikke så veldig gode Pc-er må jeg si, Det skulle vel stå er bare tull og kødd med de.. Kan tenke meg at ca 10 av 30 Maskiner er det bre tull med... La oss holde oss til emnet i tråden, Nok OT her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå