Rebel-Rider Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har nettopp kjøpt en Toyota Camry 87mod, men den gammle stereoen er crapp, og siden jeg har en helt ny Pioneer DEH-P2530R og Clarion Høytalere så skulle jeg å bytte ut det gammle, men jeg fikk meg en overraskelse, den gammle stereoen var plugga på samme kursen som sigaretteneren og orginalkontaktene var ikke brukt i det hele tatt, jeg fant også ut hvorfor, fyren viste ikke hvilken av pinnene på orginalkontakten som gikk til strøm, høytalere, ACC, minnestrøm osv og dessverre vet ikke jeg det heller, så er det noen som vet "pinouten" på orginalkontakten?? Har Googla men fant bare ferdige overganger som bare blir solgt i statene til 15$ Det er 2 kontakter da den ene er til strøm og den andre er til høytalerene. noen som vet ? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Legg opp ny kabling. 8 - 10mm2 kabel for strøm til spillern på gul kabel, husk sikring så nær batteri som mulig. Svart til jord. Koble på strøm fra tenningslåsen på den røde kabelen, et voila du har fyra opp spillern. Da er det bare å lodde/bruke kabelsko på høyttalerne Sjekk her for mer info Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Vel det kunne jeg har gjort men det var ikke aktuelt da alt skulle gjøres etter boka, men sendte mail til toyota norge og fikk omsider vite hva de forskjellige pinnene på orginalkotakten gikk til, så nå er det liv i den nye stereoen via orginalkontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå