weliiiss3245 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg innstalerte antivirus og brannmur programmet "pc-chillin internet security". Jeg innstalerte dette på riktig måte og fikk beskjed om å starte pcen på nytt. Jeg gjorde det. Alt gikk fint under oppstarten. Men når windows xp er ferdig å loade etter oppstarten bli bare skjermen svart og ingenting skjer. Jeg kommer inn på pcen i sikkermodus. Jeg har slettet programmet men det hjelper ikke Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har du andre antivirus programmer også ? Har selv vært borti dette selv, måtte da inn i sikkermodus og avinstallere alle antivirusprogrammer før det igjen fungerte normalt igjen Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har du andre antivirus programmer også ?Har selv vært borti dette selv, måtte da inn i sikkermodus og avinstallere alle antivirusprogrammer før det igjen fungerte normalt igjen jeg hadde netopp slettet det gamle antivirusprogrammet før jeg innstalerte det nye. Jeg stilte pcen tilbake med norten goback og da virket det igjen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kan bruke systemgjenopprettingsfunksjonen i Windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå