eiga Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hva med en egen Nett-jeger kategori, hvor man kan få hjelp til å finne f.eks bort-gjømte ting på nettet. Da vil alle emner bli litt ryddigere og ikke direkte 'spammet ute av kategorien' om det forståes hva jeg mener. Mange (og jeg) kan ha problemer med å finne det vi spesifikk er ute etter, og med en slik kategori vil ikke andre brukere bli plaget av unødvendige emner i alle andre type kategorier. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Kan du gi et konkret eksempel? -yummy- Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Tror ikke han mener noe annet enn at personer som spør om: "....finner ikke XP drivere for mitt 14 år gamle Motorola ISA modem på nett, noen som kan hjelpe?". Så er det sikkert noen som er dritheite til å søke på gOOgle, og kan gi han en link til driveren. Er jo faktisk en del som spør etter ting som de ikke finner. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Eksempler, eksempler.. er vel kanskje induviduelt hvordan man ønsker/vil tolke det. De fleste poster henviser jo selvsagt til en link. Det er jo for all del ikke det jeg mener... Hva med ett eksempel (For min egen del): Jeg trenger disse komponentene: ATX Main Power Connector MOLEX 39-01-9202 (Eller ekvivalent) +12 V conector MOLEX 39-29-9042 (Eller ekvivalent) Auxiliary Power Connector MOLEX 90331-0010 (Eller ekvivalent) Floppy Drive Connector AMP 171822-4 (Eller ekvivalent) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe disse, helst i Norge(Finner dem ikke hos ELFA). ------------------------------------------ Helt spesifikk forespørsel, som jeg ikke ønsker å poster under HK & CPU. Jeg oppfatter det som SPAM, selv om det ikke er det(og noen ville nok kanskje hjulpet). Dette er selvsagt bare ett eksempel på en slik post, og jeg synes det var en ide å kunne ha en slik kategori her på HW. Da slipper jeg/andre å oppsøke andre nettsteder dersom jeg har møtt veggen. Helt klart at en slik kategori ville kunne virke forvirrende('hvor skal jeg egentlig poste denne posten'). Men for helt spesifikke ting, som bare har interesse for posteren, synes jeg det kunne være greit å ha adskilt for seg selv. En ulempe ville jo være att færre personer ville komme innom en slik kategori, og posten ville jo lett kunnet blitt 'spammet' til ett annet sted...hehe :smile: Det var bare en ide.....gjør hva dere vil. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 kan bare si at jeg støtter idéen. denne vil da også bli brukt når en person husker en "konge site" som'n så for ca 2-3 år siden, uten å huske noe navn eller url, og man ønsker å finne denne igjen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå