Knopfix Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvilken skjerm er best,brukt! 21” Eizo F930 (TCO99, 2048x1536 V/80Hz) – 2 innganger - Toppmodell 1950 Kr eller 21” Sony E500 Flatscreen Trinitron - 100% Flatt billedrør (TCO99, Opptil: 1900x1440) 2250 Kr Jeg kan få de levert på døra i morgen men må gi beskjed i kveld. Så takker for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Sony'en er Flat trinitron, det er ikke Eizo'en. Jeg ville valgt Sony'en. (Jæææævlig nice skjermer begge 2 tho:) ) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 F930=skyggemaske=bedre på tekst, mens Sony=Trinitron=bedre på farger? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har fått skjermen i dag og må si jeg er fornøyd med bildet.Både tekst og grafikk. Syntes skjermen så litt slitt ut i rammen rundt glasset,noen små hakk og avslitt tekst.Vurderer å prøve å omlakkere den til svart. Heldigvis er glasset ripefritt. Bilde er sylskarpt og ingenting ser ut til å flyte rundt. Noen som aner hvilket år denne modellen begynte å bli produsert?Sony CPD E500/E500E ?Jeg betalte 2250 og frakten kostet 50 Kr,er det dyrt eller en rimelig pris? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 JSData? Temmelig rimelig det der. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jepp,JMdata,ikke JS. Har ikke særlig peiling på skjermer men har skjønt at det var en dyr fin skjerm en gang i tiden.Håper den vil funke en stund,har bare 3 mnd bruktgaranti. Så det er altså et bra kjøp?Tenkte kanskje jeg skulle prute men gjorde det ikke. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Joda, bra skjermer det der. Det eneste man må passe litt på er hvor mye de er brukt. CRT-skjermer (og spesielt aparture-grille skjermer, og kanskje spesielt Trinitron-skjermene fra Sony) har en tendens til å bli veldig ustabile etter noen år med hardt bruk. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Det er Trinitron jeg har kjøpt,håper den holder en stund. Jeg blir bare mer og mer fornøyd.Prøvd noen spill i det siste. Den gamle 17" ADI skjermen kan ikke sammenlignes,den er blitt 6 år har vært en gang på reperasjon og bildet svinger mellom kontrastene eller hva det nå heter,i tillegg til å ha blitt uskarp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå