oppned Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hallo! Hvordan lager man en eplekake? Har aldri baket før.. Endret 30. mars 2005 av enden Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Eplekake. Et enkelt søk på google gav flere resultater. Den beste eplekaken er den uten epler. Hva kaller man det ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Som TFFT sa, man kan finne oppskrifter på hvorrdan man lagger eplekakke på googgle, et kjappt søkk på "eplekake oppskrift"(Google som fåreslo orddelinga(?)): Epplekakke! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nam eplekake søk på google.. eller se de andre oppsrkiftene som er postet her. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Epplee kakke err godtt dett daa. Heter ikke eplekake uten eple fyrstekake eller noe sånn. Eller er jeg helt på jordet nå? Tror du er på jordet, fyrstekake er ekkelt, men eplekake uten epler, derimot, er godt. I alle fall det jeg tror...? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 kaker smaker somregel ikke-godt. eneste unntaket er sjokoladekake som ikke er spesielt dårligt, men det er heller ikke noe og juble for. når man bakker kaker må du først bake en kake med revers Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du registrerte deg i forumet bare for å spørre hvordan man bakker en eplekakke? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ja Du har ikke spurt på husmødrenes forum da? Tror ikke hardware forum er det beste stedet... HAHAHA :!: . Dette er virkelig et gullkorn! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ja, det var morsomt , men nå har trådstarter sikkert forstått at det var en feil der. Og da syns jeg vi kan la det ligge med det. Og hvis han er ny her, er det vel ikke sånn man tar imot nye medlemmer? Blir litt irritert jeg da . Hvis det da ikke viser seg at dette var en som ville tulle litt med oss . (noe jeg tviler på). TSP Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Drittunger hele gjengen. Egentlig skulle jeg delt ut advarsel til hver og an av dere som sporet av denne tråden... edit; det var 2/3 av postene slettet pga manglende konstruktivitet i i forhold til tråden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 eplekake er godt ^^ nå fikk jeg også lyst til å bake en kake helst Sjokoladekake Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Eplekake og vaniljeis hadde vært digg nå.. Hvor er isbilen når du trenger den? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Se i en kokebok, eplekake er nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå