Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri klaget på testene her før, siden jeg stort sett er enig, men dette må jeg bare kommentere.

Terningkast 3??? Jeg kjøpte denne telefonen som reservetelefon og brukte den en periode mens jeg ventet på ny telefon. Denne er rett og slett grusom. Den er så vanvittig treg at halvparten hadde vært nok. Har dere i det hele tatt kjent på den? Det knirker og knaker i hele telefonen (ja, den gjorde det når den var helt ny). Når dere gir så høy karakter på kvalitet så begynner jeg seriøst å lure. Å skrive en SMS tar en evighet, og den reagerer ofte ikke på tastetrykk. Dessuten er samtalekvaliteten langt fra det beste jeg har hørt.

Hvordan dere kan gi terningkast 3 til en telefon som feiler på det den skal levere, nemlig basisfunksjoner er for meg en gåte. Jeg ville ihvertfall ikke anbefalt noen å kjøpe denne telefonen når man får bedre alternativer til samme pris.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Jeg synes testen var veldig rettferdig og korrekt. Jeg har en slik en som reservetelefon og er veldig fornøyd med den. Det er ikke en proff-telefon på noen måte, men den fungerer utmerket som reserve, eller som telefon for en som ikke krever så mye. Min telefon knirker ikke og er heller ikke treg slik det ble sagt av en annen her... Definitivt den beste billigtelefonen jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Det må jo være et forhold mellom telefontype/kategori og terningkast. Ellers ville jo de dyreste få 6'ere og de billige 1'ere... Forholdene tatt i betraktning, kan en 3'er være riktig på denne telefonen mens en dyr Nokia-telefon kan fortjene en 1'er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...