klomp1 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hallais.. Gikk for en stund siden gjennom RE4.. Og lurer på om dere vet av ting og sånn som kan unlockes eller lignende...? Så jo at jeg fikk en ny kostyme og et nytt våpen jeg kan kjøpe da jeg rundet det... Men sånn som mercenaries? Er det noe der? Har fått 4 stjerner på 3 av de 4, mangler den øverst til høyre... Får jeg noe hvis jeg unlocker alle fire character'ene? Eller med det Ada missionet? Som forresten er mongo vanskelig! Kommer til idioten som har en sånn vinge-arm, som han beskytter seg med, men har jo så lite ammo, og treffer så sjelden!! Ikke går d an å save heller!! =) For å gjøre det enkelt! Har dere noen tips eller fete ting jeg kan gjøre?!? Vil jo ha masse stash til jeg skal gå igjennom det engang til, minst! =) Lenke til kommentar
slash Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 om du fullfører assignment ada, får du muligheten til å kjøpe en "chicago typewriter" for en million pesetas i singleplayer. Dette er et kraftig .45 maskingevær med uendelig kuler. Et tips om du vil knerte krauser fort: gå inn døren du kom ifra. gå tilbake. Da vil han stå et stykke unna deg, og komme løpende. Ta så fram rifla, og sikt på bena. Når han synker sammen, skyt ham i hodet. Skyll og gjenta. om du fullfører the mercenaries med 4 stjerner på alle folka, vil du få muligheten til å kjøpe en magnum som kan oppgraderes til uendelig ammo. Jeg vet ikke hva du gjorde forskjellig fra meg, men når jeg var ferdig første gangen, fikk jeg muligheten til å kjøpe to våpen, "matilda", og unlimited ammo rocketlauncher. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det skal visst låses opp en ny "hemmelighet" om man klarer alle brettene på "Mercenaries" med 5 stjerner, men det er ikke lett :_) Fatter ikke hvordan man skal klare motorsag-psykoene f.eks med Agent HUNK. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg vet ikke hva du gjorde forskjellig fra meg, men når jeg var ferdig første gangen, fikk jeg muligheten til å kjøpe to våpen, "matilda", og unlimited ammo rocketlauncher. Var det jeg fikk også...og en kostyme... Bare skrev litt slurvete.. Klarte Ada opplegget forresten... men takk for tipset! 5 stjerner på alle? Eller bare på en av banene? Klarer ikke engang 4 på castle banen... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Altså, man må visst ha 5 stjerner med alle figurer på alle baner (klarte 5 på alle med Wesker). Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Såpass ja!! D var som faen! Legger den på hylla jeg!! Får jo faen ikke tak i Wesker engang! (Regner med det er han jeg får hvis jeg klarer 4-stjerner på castle?, eller kanskje jeg allerede har han? Kan jo alltids sjekke!! ) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det var Castle tror jeg ja. Det er noe vanvittig irriterende at noen av dem er så svake (med mindre de har noen egenskaper jeg ikke har fått med meg ennå). Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Vet ikke jeg nei... Ha'kke noen tips til hvordan jeg skal ta castle da? Får maks 25.000 ... Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sliter selv med å få 5 stjerner med HUNK. Resten har jeg klart det med, men med HUNK er det umulig å ta motorsagmassakeren i Water world og tvillingsøstrene på første bane. Har prøvd, men nærmeste jeg kommer er 40.000. Men har klart å få råd til å kjøpe "Chicago Typewriter", og må si at den ruler. :!: Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Og dere syter over at dere ikke får 5 stjerner på alt, med alle!! Får faen fortsatt ikke til 4 på castle!!!! Det nærmeste jeg har kommet er 27500, og da gikk tiden ut! Den eneste jeg klarer å ta galingen med "sakse-hender" eller hva faen, er med han agenten, som har magnumen! Men det hjelper ikke, etter jeg tar han sakse-mannen, er det nesten ingen fler å ta, og klokka tikker!! Faen ass... Endret 4. april 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 FAAAAEN! =) Fikk 59700 poeng med hunk på den siste banen med motorsag fitta!! FAEN!!! =) Hadde 55000 og 1 minutt igjen, fant nesten ingen!!!!!!!!!! Kommer jo aldri til å spille så bra igjen!! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Uffda :\ Noen spesiell taktikk mot motorsagpsykoene med HUNK? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Woohoo! Fikk det til!! Spring som faen når kisen kommer... Så når han nermer seg de røde tønnene, spreng ham til helvette! Da vil han som regel tryne, og da er det bare å hive granat på ham... Hvis han ikke detter, spring til neste tønne og prøv igjen.. Nå er jeg ferdig med 5 stjerner på alle banene med 2 kiser... =) mye jobb ass... Liker ikke å spille med Krauser jeg, forbanna bue.. =) Edit: 3 kiser! =) Mangler bare pingla Leon og Ada... Synes de er ekle å spille med... Likte Hunk jeg! Skyt i vei! =) Endret 21. april 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Nå er jeg dritt lei av pysa Leon ass! Hvordan i H skal man spille med han?? Får det ikke til jeg! Mangler kun castle banen og den siste dritt banen med motorsagkisen, så er jeg ferdig med alle... Men får ikke til en dritt med Leon! Han suger så sinnsvakt! Umulig å få mange på rad for eksempel..! Får maks 45 000 med mongo'n! Noen som har spilletips med pysa? Mangler som sagt kun de 2 banene til høyre, castle og water eller hva de kalles... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jaja, da klarte jeg 5 stjerner på alle banene. Det rare var at jeg gjorde unna alt i én sesjon, etter å ikke ha spilt på lenge (cuben var lånt bort). Fikk nettopp 115000 poeng med Wesker på castle-banen (en del av grunnen til den høye summen var sannsynligvis at jeg klarte 35 på rad) :] Leon er ikke den enkleste, det er sant. Etter det jeg husker pleier jeg helst å spare en del granater til "bossene" ellers har han ikke så mye å stille opp med. Sleit ganske kraftig mot motorsag-brødrene, måtte ta dem i flere omganger. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Grattis! Sitter fortsatt igjen med de 2 samme banene og Leon jeg... Har klart 55 000 på castle og 58 000 på water-greia, men det er også MAKS av hva jeg får til... Er jo så vanskelig å ta mange på rad med'n... Hadde 17 på maks.. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 På Castle gjelder det å utnytte tiden maksimalt i alle fall, og rydde unna så mange som mulig før du må videre (og plukke opp det de legger igjen). Du plukker opp all ekstra tid som finnes på banen? Noe du kan score litt på er bonustiden, pass på å ta slike når du har mye kanonfôr i nærheten så du får utnyttet den. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Tror jeg tar all tiden i hvertfall... 4-5 stk sant? Når d gjelder bonus-greiene, er jeg drit dårlig med time-inga.. =) Tar 7-10 stk på en BRA time'a 30 sekunder... Men det er vel bare å prøve seg fram, gir alt for fort opp! =) Blir så sur... =) Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Kun castle igjen! Forbanna dritt bane, fatter ikke at folk får så mye på den... Da håper jeg at dere ikke bruker Leon, for han sliter jeg med ass... Fikk vel bare rundt 75-80 000 med en av de jeg er god med, hunk sikkert, men med Leon sliter jeg som faaen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå